دعای بخت گشایی و ازدواج سريع – دعای گشایش بخت – دعای ازدواج

 دعای بخت گشایی و ازدواج سريع ، دعای ازدواج فوری و گشايش بخت نيك

دعای بخت گشایی و ازدواج سريع - دعای گشایش بخت - دعای ازدواج
دعای بخت گشایی و ازدواج سريع – دعای گشایش بخت – دعای ازدواج

دعایی که امروز در سایت اذکار و دعاهای مجرب قرآنی اهنوس ohnoos.com برای شما عزیزان قرار دادیم دعای بخت گشایی و ازدواج سريع – دعای گشایش بخت – دعای ازدواج می باشد . در ادامه مطلب همراه باشید . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی شما عزیزان .

دعای بخت گشایی و ازدواج سریع ذیل بسیار مجرب است.  برای كسی كه دوست دارد بزودی ازدواج كند و بخت نيك داشته باشد اين دعا را ورد زبان سازد و بر آن مداومت نمايد به زودی به مراد خود خواهد رسيد:

بعد از نماز صبح 99 بار بگويد: يا حنان يا منان. و سپس بگويد:

 اللهم يا حنان يا منان صلي على محمد وآل محمد وتحنن علي ومن علي بإمرأه مؤمنة (رجل مؤمن) تحفظني وأحفظها إنك إذا تحننت ومننت على أحد رحمته يا رؤف يا رحيم.

التماس دعا

 

دعای بخت گشایی و ازدواج سريع – دعای گشایش بخت – دعای ازدواج

بیشتر بخوانید  دعاها و اذكار مجربه برای ازدواج و بخت گشایی فوری

درباره ی دكتر بابائي

7 دیدگاه

  1. سلام.
    تورو خدا اعراب گذاری کنید ممنون میشیم خیر از الله ببینید

  2. بسم الله تاجیک

    الهم صلی علی محمد وآل محمد

    لطفا اعراب گذاری کنید نمیشه این دعارو خوند
    باتشکر

  3. سوال از محضر آیت الله بهجت(ره): چند سال است که در کارهایم دچار مشکل می شوم که راهها به رویم بسته می شود، از جمله در زمینه اشتغال و ازدواج، و هرچه از خدا طلب یاری می کنم، راه مساعدی گشوده نمی شود؟
    پاسخ آیت الله بهجت(ره): بسمه تعالی – زیاد از روی اعتقاد کامل بگویید:(استغفر الله)، هیچ چیز شما را منصرف نکند غیر از ضروریات و واجبات تا کلیه ابتلائات رفع شود، بلکه بعد از رفع آنها هم بگویید، برای اینکه امثال آنها پیش نیاید، و اگر دیدید رفع نشد، بدانید یا ادامه نداده اید، یا آنکه با اعتقاد کامل نگفته اید. والله العالم.(به سوی محبوب،ص83)
    همچنین یکی از شاگردان آیت الله بهجت(ره) از قول ایشان نقل می نمودند که برای همسر یابی و ازدواج کردن، باید در روز جمعه یک ساعت قبل از اذان ظهر، نماز جعفر طیار را که در مفاتیح آمده بخواند و در سجده این نماز با تضرع و زاری از خداوند بخواهد تا گشایش در امر ازدواجش ایجاد نموده و همسری مناسب نصیبش فرماید و با اذان ظهر جمعه این نماز را به پایان رساند. و هر جمعه این نماز را تکرار نموده و انجام دهد. تا انشاء الله به نتیجه برسد.

  4. با سلام لطفا اعراب صحیح این دعا را بگویید
    اللهم یا حنان یا منان صلی على محمد وآل محمد وتحنن علی ومن علی بإمرأه مؤمنة (رجل مؤمن) تحفظنی وأحفظها إنک إذا تحننت ومننت على أحد رحمته یا رؤف یا رحیم.  

  5. سلام اگر کسی بخواهد بداند آیا سحری درکارش هست یانه چه باید بکند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =