دعای رزق و روزی سریع – دعای افزایش مشتری – کسب روزی حلال

 دعای رزق و روزی سریع – دعای افزایش مشتری

دعای رزق و روزی سریع - دعای افزایش مشتری - کسب روزی حلال
دعای رزق و روزی سریع – دعای افزایش مشتری – کسب روزی حلال

دعای افزایش مشتری و پیشرفت در کسب و کار

برای افزایش مشتری  و پیشرفت در کسب و کار و بطور کلی زیاد شدن رزق و روزی ، دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و با خود به همراه داشته باشد :

یاالله یا رَبِ یاحیُّ یاقَیوم یاذَالجلالِ والإکرام اَسئلُکَ بِاسمکَ اَلعَظیم  اَلاعظَم اَن تَرزُقَنی رَزقاً حلالاً طَیِّباً

دعای قرآنی افزایش رزق و روزی

برای افزایش رزق و روزی ، پس از نماز ظهر روز جمعه ، آیه بیست و ششم از سوره مبارکه اعراف را با توجه کامل و اعتقاد قلبی ( با گلاب و زعفران در کاغذ بدون خط) بنویسد و در منزل یا محل کسب نگهدارد. به اذن خداوند سبحان روزی اش بسیار زیاد میشود.

دعایی برای افزایش رزق و روزی

برای افزایش رزق و روزی ، روزانه پنج مرتبه دعای شریف ذیل را بخواند و بر آن مداومت ورزد.

«اللهم أَغنِنی بِحَلالِکَ عَنِ حَرامِکَ، وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواک »

 

*****

 دعای رزق و روزی سریع – دعای افزایش مشتری , دعای رزق و روزی سریع , دعای رزق فراوان , دعای رزق مغازه , دعای رزق و روزی مجرب , دعای رزق و روزی حلال , دعای رزق و روزی قوی و فوری , دعایی برای افزایش رزق , دعای افزایش رزق و روزی , دعای افزایش رزق و کسب و کار , دعای افزایش مشتری و رزق , دعای بهبود کسب و کار و زیادی رزق , دعای رزق حلال و کسب و کار , دعا افزایش رزق و رونق کسب و کار , دعای افزایش مشتری , دعای زیاد شدن مشتری مغازه , دعای زیاد شدن روزی , دعای قمرالعظیم , طلسم قمرالعظیم

بیشتر بخوانید  دعای مجرب در امان ماندن از طلسم بلا و سختی

**************************************************

دعای کسب رزق و روزی حلال و افزایش رزق حلال

دعای کسب رزق و روزی حلال و افزایش رزق حلال
دعای کسب رزق و روزی حلال و افزایش رزق حلال

در این پست از سایت بزرگ اذکار و ادعیه قرانی اهنوس ohnoos دعای کسب رزق و روزی حلال و افزایش رزق حلال را برای شما سروران عزیز و گرامی قرار دادیم . امیدواریم مشکل گشای شما عزیزان باشد . التماس دعا

رزق حلال برکت فراوانی دارد . برای شما عزیزان و همراهان اهنوس دعای کسب رزق و روزی حلال و افزایش رزق را در ادامه آورده ایم . با ما همراه باشید .

امام صادق«عليه السلام» به يكى از ياران خويش فرمود: هر گاه خواستى به محلّ كارت بروى ابتدا به مسجد برو و دو يا چهار ركعت نماز بگزار، آنگاه بگو:

غَدَوْتُ بِحَوْلِ اللهِ وَ قُوَّتِهِ وَ غَدَوْتُ بِلاَ حَوْل مِنِّی وَ لاَ قُوَّة بَلْ بِحَوْلِكَ وَ قُوَّتِكَ یَا رَبِّ. اللَّهُمَّ إِنِّی عَبْدُكَ أَلْتَمِسُ مِنْ فَضْلِكَ كَمَا أَمَرْتَنِی فَیَسِّرْ لِی ذَلِكَ وَ أَنَا خَافِضٌ فِی عَافِیَتِك.

صبحگاه خارج شدم, به نيرو و توان الهى، و صبحگاه خارج شدم, بدون نيرو و توان خودم، بلكه پروردگارا! به نيرو و توان تو، خدايا! بنده تو هستم، همان‌ گونه كه امر كردى از فضلت خواهان مى شوم، پس آن را برايم آسان گردان، در حالى كه در سلامتى ات فرو رفته باشم.

منبع: دعاهای رزق و روزی: ص ۹۴.

********************************************************

بازنشر : سایت اهنوس (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی مدیر

2 دیدگاه

  1. هانیه مهدوی

    سلام .دعای کسب رزق روزی

  2. سلام یک سالی هست مشکل رزق……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =