دعای شفای مریض و بیماری مجرب

دعای شفای مریض و بیماری مجرب

قطعا سلامتی برای هر انسانی از هر چیزی اهمیت بیشتری دارد و در صورتی که چنین فکری نکند قطعا از سلامت کامل برخوردار است و احساس می کند که شاید اگر اموال بیشتری داشت وضعیت زندگی اش بهتر می شد. در صورتی که واقعا چنین چیزی نیست. کافی است که از تجربیات و نصیحت های بزرگان در این زمینه استفاده کنید تا متوجه این اشتباه شوید.

دعای شفای مریض و بیماری مجرب را به همین منظور به شما عزیزان می آموزیم که اگر خدایی نکرده خودتان یا اطرافیان دچار درد سختی شدید و بیماری شما را آزار داد این دعا را بخوانید که سریع التاثیر و عظیم نیز می باشد.

دعای شفای مریض و بیماری مجرب
دعای شفای مریض و بیماری مجرب

دعای شفای مریض و بیماری مجرب,دعای درمان بیماری لاعلاج,دعای درمان بیماری پوستی,دعای درمان بیماری چشم,دعای درمان بیماران,دعای جهت درمان بیماری,دعا برای درمان بیماری های پوستی,دعا برای درمان بیماری چشم,دعا برای درمان بیماری صرع,دعا برای درمان بیماری روانی,دعا برای درمان بیماری ریوی,دعا برای درمان بیماری برص,دعا برای درمان بیماری زنان,دعا برای درمان بیماری قلبی,دعا برای درمان بیماریها,دعا و ذکر مجرب برای درمان,دعای قوی درمان انواع درد ها,ادعیه سریع الاجابه درمان مریضی ها,

دعای شفای مریض و بیماری مجرب

اسئل الله العظیم رب العرش العظیم ان یشفیک. و اگر هفت مرتبه حمد، یا هفتاد مرتبه حمد، برای شفای او بخواند خوب است و سید ابن طاوس قدس سره در مجتبی فرموده: برای مریض بخوان: اللهم انک قلت فی کتابک المنزل علی نبیک المرسل و ما اصابکم من مصیبه فبما کسبت ایدیکم و یعفو عن کثیر اللهم صل علی محمد و آل محمد و اجعل هذا المرض من الکثیر الذی تعفو عنه و تبری منه اسکن ایها الوجع و ارتحل الساعه عن هذا العبد الضعیف سکنتک و رحلتک بالذی سکن له ما فی اللیل و النهار و هو السمیع العلیم.
و اگر بعد ازیک دفعه خواندن مریض عافیت نیافت مکرر این دعا را بخوان تا خوب شود همانا این دعا مجربست، با یقین به رحمت ارحم الراحمین.

بیشتر بخوانید  دعای کارگشا و شفابخش درمان امراض درد ها و بیماری های سخت

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + یازده =