شناخت طلسم و نحوه پیشگیری از آن

شناخت طلسم و نحوه پیشگیری از آن

همانطور که میدانیم علوم غریبه علمی است مطلق. سحر و طلسم نیز حقیقتی است ثابت و البته قابل انکار نیست. در حقیقت سحر فقط به یک نوع یا شکل واحد خلاصه نمیشود بلکه انواع و اشکال مختلف بر آن مترتب است.
درواقع بر طلسمات رنگ خاصی مترتب نیست بلکه این نوعی تقسیم بندی در مورد نحوه عمل است و مثلا طلسم غیر رحمانی را طلسم سیاه، طلسم محبت را طلسم سرخ و طلسم ثروت را طلسم سبز مینامند. شرط اول و مهمترین شرط برای تاثیر سحر و طلسم این است که فرد طلسم کننده حتما موکلی (جنی ) را در اختیار داشته باشد (تسخیر جزئی یا کلی و به عبارتی داشتن حکم مربوطه جهت عمل به طلسمات) و این از بدیهیات تاثیر عمل است).
روشهای تاثیر طلسم و سحر مختلف است و برای تاثیرگذاری مثلا مدفون یا مشموم یا مرشوش یا ماکول است. در اینجا به برخی از انواع و اشکال سحر اشاره میشود و در پایان روش پیشگیری از آنها ذکر میگردد:

1ـ سحر تفريق و ربط
در این سحر و طلسم، ساحر اقدام به تفریق و جدایی میان زوج و زوجه (جدایی زن و شوهر) یا جدایی پدر و پسر یا برادر از برادر و از این قبیل مینماید. این سحر همان سحر تفریق و تبغیض است که نسبت آنرا تباین مینمامند. بدین معنا که دو نفر نسبت مباینت و میگیرند و از هم دور میشوند.
اما سحر ربط ، همانی است که طلسم کننده از طریق استعانت از شیاطین و جن (که در اغلب انواع سحر و طلسمات وجود دارد) اقدام به اعمال خبیثه میکند. این عمل بگونه ای است که جن کافر در ذهن فرد طلسم شده دخل و تصرف میکند. این عمل مثلا میتواند باعث بسته شدن یا ناتوانی در مباشرت حلال زن و شوهر شود هر چند که هر دو طرف قادر به مباشرت هستند ولی نیرویی مانع از این امر است. این نوع سحر و طلسم از بدترین انواع آن است که نفرت و جدایی میان زوجین و عداوت میان آنها را در طول زمان موجب میشود. (نعوذ بالله من عمل الشیاطین)

بیشتر بخوانید  دعای تجربه شده برای رهایی و حفظ شدن از چشم زخم پرخیر

2ـ سحر الخداع والتخييل:
این نوع سحر در قوه ذهن انسان دخل و تصرف شدید دارد و بگونه ای است که انسان چیزهای ثابت را متحرک یا چیز متحرک را ثابت ببیند یا بزرگ را کوچک و کوچک را بزرگ ببیند و در واقع اشیاء را در شکل غیر حقیقی خود میبیند و این همان سحر تخییل است.

3ـ سحر جنون:
این نوع سحر و طلسم همان است که جن خبیث (جنی) در ذهن فرد مستقر میشود و باعث فراموشی شدید و نقصان کلام فرد و بی قراری شدید میشود و بسیار آسیب زا میباشد. (نعوذ بالله من عمل الشیاطین).

4ـ سحر الخمول:
در این سحر و طلسم، طلسم کننده یا ساحر که جنی را در خدمت دارد (جن کافر) او را امر به ضربه زدن به فرد مورد نظر میکند و این موکل هم با مستقر شدن در ذهن و مخ فرد مورد نظر، او را گوشه گیر و منزوی میکند به گونه ای که زمین گیر میشود و عوارض آن پس از این امر ظاهر میشود. فرد مسحور در این حالت دچار فکر مشوش بوده و دچار کم حرفی شدید و سکون و یکجا نشینی و انزوای شدید و سردرد مداوم میشود و در برخی موارد حتی از حمام کردن اجتناب و اکراه شدید دارد.

5 ـ سحر الهواتف:
در این نوع سحر و طلسم، ساحر موکل خود را به سوی فرد مورد نظر ارسال میکند که او را در هنگام خواب و بیداری آزار دهد. در زمان خواب به شکل حیوانات مختلف و ترسناک خود را به او نشان میدهد. در عالم بیداری هم فرد مورد نظر صداهای عجیب و غریب میشنود و مثلا صدای افرادی را میشنود که او را صدا میزنند (ممکن است این صداها آشنا باشند یا نباشند) و از این قبیل . از نشانه های این نوع سحر و طلسم ، خوابهای ترسناک و شنیدن اصوات عجیب و غریب و کثرت وسواس است.

بیشتر بخوانید  دعا برای سبز شدن درخت خشک شده زیاد شدن محصول قوی و مجرب

6ـ سحر المرض:
در این نوع طلسم و سحر، جن خبیث در مرکز سمع و بصر و دست و پای فرد مورد نظر رخنه میکند. در این حالت میتواند موجب کوری و یا از دست دادن شنوایی فرد شود یا او را فلج کند. از نشانه های این طلسم و سحر ، احساس درد متوالی در یکی از اعضاء و یا حالات صرع و تشنجات و یا فلج و از کار افتادن جزیی و کلی اعضاء و یا از بین رفتن برخی از حواس فرد میباشد. این حالات دقیقا شبیه به حالات مرض طبیعی اعضای انسان است.  تنها طریق تشخیص این امراض سحر و طلسم از امراض طبیعی جسم این است که رقیه و آیات باطل کننده طلسم بر آن فرد قرائت شود. اگر فرد مریض در زمان قرائت احساس سرگیجه یا سردرد یا اضطراب و لرز کند یا اینکه جسمش دچار تغیر شدید شود، باید مطمئن شد که مشکل پیش آمده در نتیجه طلسم یا حسد و یا چشم زخم است . اگر این تغییرات مشاهده نشد پس باید توسط اطباء و پزشکان معالجه گردد.

7ـ سحر محبة:
در این نوع طلسم و سحر ، ساحر و طلسم کننده ، مرد یا زن را به نسبت به یکدیگر محبوب میکند. این نوع سحر میتواند موجب شود که حتی فرد مورد نظر از مادر و خواهر و اقوام درجه یک خود اکراه و تنفر پیدا کند و فقط زوجه خود را ببیند و رضایت او مد نظرش قرار گیرد. از طرف دیگر این نوع سحر میتواند مثل یک شمشیر دولبه عمل کند و باعث شود که زوج نسبت به زوجه اش متنفر شود همچنان که نسبت به سایر زنها این احساس را پیدا میکند.

بیشتر بخوانید  دعا های مجرب برای باطل سحر و دفع چشم نظر

انواع مختلف دیگری از سحر هم وجود دارد که در این مقال نمیگنجد. قبلا هم مطالبی در مورد عوارض و نشانه های سحر و طلسم و نیز روش و نحوه باطل کردن برخی از طلسمات بیان شده است.
نتیجه اینکه، سحر امری واقعی است و وجود دارد. بر هر فرد مسلمانی واجب است که با قرائت مداوم آیات حفظ و معوذتین و فاتحه الکتاب و قرائت ادعیه معتبره دیگر، خود را از این مسائل در امان نگهدارد و از آنها پیشگیری کند.
در آخر بهتر است بدانیم که همه نفع ها و ضررها در دنیا  فقط به اذن خداوند جل جلاله میباشد و با ذکر و یاد مداوم خداوند سبحان همیشه سلامت خواهیم بود و ایمن خواهیم ماند.
(وما هم بضارين به من أحد إلا بإذن الله)
اللهم اصرف عني عيون العائنين ، وحسد الحاسدين ، وسحر الساحرين ، ومكر الماكرين ، وكيد الشياطين .

درباره ی مدیر

یک دیدگاه

  1. سحر تفریق و ربط را چگونه باید باطل کرد؟ لطفا بگید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =