بخورات و اهمیت آن در علوم غريبه

بخورات و اهمیت آن در علوم غريبه و توضيح برخی از اين بخورات

باید گفت که مبحث بخورات از مباحث تخصصی در علوم غریبه است و در واقع، خود علمی جداگانه است. در اینجا به مقتضای بحث، مطالبی مختصر عنوان میشود.
برای انجام دعوات در علم الروحانیات، خوشبو بودن مکان با استفاده از روائح طیبه از بدیهیات است و همانطور که قبلا ذکر شد از اولیات واصول اجابت دعوات جهت ارتباط و تعاملات در علوم غريبه، استفاده از بخورات مناسب با رعایت نوع و طبع دعوت است. دلیل آن نیز چندگانه است. اول اینکه موکلین و خدام که در زمان انجام دعوت در مکان حضور دارند بعضا تغذیه آنها از بوهای طیب و خوش است. از طرف دیگر این انجام بخور،‌ نوعی احترام به این نیروهای غیرارگانیک است. در انجام بخورات برای مبحث موکلین غیر رحمانی، بحث متفاوت است.

 

ببینید، در انجام دعوت، همیشه نوع و طبع دعوت هم توسط دعوت كننده رعایت میشود.  مثلا گرم بودن یا سرد بودن طبع دعوت بسته به نوع دعوت. در برخی دعوات از بخورات بدیل (هر ذورائحه طیبه یا برعکس) استفاده ميشود. ولی در بیشتر مواقع و خصوصا در دعواتی که قدرت انجام عمل زیاد میدهند باید از بخورات اختصاصی دعوت بهره گرفت.

اللهم يا مُغَيـَّرَ الحال والأحوال غيـِّر حالنا إلى أحسن حال اللهم أنت المقصود بكل حال والمشار إليه بكل معنى . اللهم إني سلَّمت إليك مقاليد أمري فاقبلني وارحمني .

اللهم لا تحجبني بدنياي عنك واجعل بغيتي من الدنيا بغية الراكب المـُجِدِّ للآخرة ، واجعل همومي هماً واحداً هو لقائك يا أرحم الراحمين.

بیشتر بخوانید  دعا و ذکر مخصوص ایجاد عشق و محبت – ذکر مجرب محبت بین زن و شوهر

 

درباره ی دكتر بابائي

2 دیدگاه

  1. سلام جناب مدیر سایت
    من مشکل بزرگی دارم تا به حالا هم به چندیننفر مراجع کردم که حل نشده مگی گفتند ما درست میکنیم ولی نشده
    من یک شرکت دارم که مواد ضد عفونی بیمارستانی میفروشم تا چند سال پیش فروش خوب بود ولی در حالا حاضر اصلا مشتری ندارم نه فقط راجع مواد ضد عفونی بلکه هیچ از تجهیزات پزشکی چه باید بکنم پیش خیلی از استادان رفتم ولی هیچ راهی باز نشده اگر اجازه بدین تلفنی صحبت کنیم فقط منظور من مشتری از ایران نیست از هر کجا که باشد کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =