تعبیر خواب کردنبند – دیدن گردنبند در خواب به چه معنا است

تعبیر خواب کردنبند – دیدن گردنبند در خواب به چه معنا است

در این پست از سایت اهنوس تعبیر خواب کردنبند – دیدن گردنبند در خواب به چه معنا است را قراردادایم یک نکته که باید توجه ویژه ای به آن لحاظ کنید این است که خوابها معمولا نمادین هستند. درحقیقت حتی زمانی که یک فرد مشخص را در خواب میبینید، منظور از آن، خود آن فرد نیست. بلکه آن فرد نمادی از یک یا چند ویژگی یا وضعیت خاص، در ذهن شماست.بسیاری از افراد خوابی میبینند و پس از آن به شدت وحشت میکنند زیرا باور دارند خوابها همواره از حقیقت و آینده میگویند حال آنکه در خوابهای شما، همه چیز بصورت نمادین است پس نباید با تفسیر غلط، باعث ترس خود شوید.

 

تعبیر خواب گردنبند مروارید ,تعبیر خواب گردنبند طلا,تعبر خواب گم کردن گردنبند,تعبیر خواب گردنبند پاره ,تعبیر خواب گردنبند یاقوت,تعبیر خواب گردنبند الماس,تعبیر خواب خرید گردنبند ,تعبیر خواب گردنبند قدیمی,تعبیر خواب گردنبند امانتی,تعبیر خواب گردنبند شیشه ای

ابن‌سیرین گویـد:

اگر دیـد گـردن بند از مرواریـد داشت، دلیل که حق تعالی کلامِ خویش را روزی او کند و هـر چند که گردن بند قیمتی بـر گـردن دیـد،دلیل که علم و دانش او بیشتر است. اگـر زنـی خـواب ببینـد گردنبنـد خـود را می شکند، نشانه آن است کـه با همسری ازدواج خواهد کرد که عاشق تغییر و تحول در زندگی است.

ابـراهیم کرمانی گوید:

اگـر درخواب دیـد گردن بندی موافق در گردن داشت، دلیل شرف و بزرگی است ونیز گویند که امانتی به وی سپارند. اگر دید گردن بند او بـه جواهر مرصع بـود، دلیل کـه جاه و دولت یابد. اگـر دیـد گردن بند بسیار داشت، دلیل کـه در علوم کامل شود.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب برای باطل کردن چشم زخم - جلوگیری از چشم زخم

آنلی‌بیتون گوید:

 اگر دختری خواب ببینـد نامزدش گردنبنـدی بـه گردن او می انـدازد، علامت آن است که بـزودی ازدواج خواهـد کـرد و صاحب فرزندانی سالم و تندرست خواهـد شد. امـا اگر خواب ببیند گردنبند را گم کـرده است، علامت آن است که اندوه در زندگی او راه می یابد. اگر مـردی خواب ببیند نـامزدش گردنبند نامزدی را بـه او پـس می‌دهـد، نشـانه آن است که بـا حوادثی مأیوس کننده روبـرو خواهد شد. زن مورد علاقه اش با او رفتاری ناپسند خواهد کرد.

 

برگرفته ازسایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *