تعریف سحر و طلسم

تعریف سحر و طلسم

در تعریف سحر و طلسم و انجام آن باید گفت:

سحر عبارت است نوعی تاثیر نفسانی  که البته علمی است مانند سایر علوم و قواعد و مقررات و احکام خاصی بر آن مترتب است و قریب به شصت جا در قرآن کریم به آن اشاره شده است. بطور خیلی مختصر و موجز باید گفت که سحر و طلسم عبارت است از اتفاق و توافق میان انسان فاجر و شیطان یا شیاطین کافر بر تحریک و برانگیختن انسان به ارتکاب گناهان آشکار و پنهان. (نعوذ بالله من شر الشیطان الرجیم). این اتفاق (انجام سحر و طلسم) یا از طریق عبادت و ریاضت تسخیری کواکب (تسخیر کواکب سبعه مثل تسخیر شمس و مریخ و مشتری و زحل و از این قبیل با رعایت بخورات و زمان و مکان خاص است) یا اینکه از طریق خواندن اوراد و اذکاری مخصوصه وغیر معمول یا عزائم و طلسماتی خاص که دارای فحوای شرکیه و کفریه به زبانهای غیر مانوس مثل سریانی و عبری و از این قبیل هستند و به همراه انجام بخورات مخصوصه میباشد و به نحوی انجام میشود که شیاطین (موکلین کافر) دعوت و عزیمت آن فرد معزم را اجابت میکنند و امور غیر معمول را بدین واسطه انجام میدهند ( که این امر معروف به سحر و جادوست.)

برای دور کردن تاثیرات سحر و طلسم و دفع شیاطین، ادعيه فراواني وجود دارد. به عنوان مثال دعای عظیم الشان ذیل بسیار نافع و مجرب است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(( نودی باسم یا محمد صلى اللّه علیه و آله و سلم من خاف فی الأرض جانا أو شیطانا فلیقل حین یدخله الروع یا اللّه الإله الأکبر القاهر، بقدرته جمیع عباده و المطاع لعظمته عند کل خلیقته و الممضی مشیئته لسابق قدره أنت تکلأ ما خلقت باللیل و النهار و لا یمنع من أردت به سؤلی بشیء دونک من ذلک السوء و لا یحول أحد دونک بین أحد و ما ترید به من الخیر کل ما یرى و ما لا یرى فی قبضتک و جعلت قبائل الجن و الشیاطین یرونا و لا نراهم و إنا لکیدهم خائف فأمنی من شرهم و باسهم بحق سلطانک العزیز یا عزیز )).

توجه:

همیشه معوذتین (سوره های مبارکه فلق و ناس) را بخوانید.

بیشتر بخوانید  دعا برای طلب سلامتی والدین و عاقبت بخیری

قرائت یا نوشتن حرز شریفه مذکور با گلاب و زعفران بر روی کاغذ بدون خط و نگهداشتن نافع است.

التماس دعا

درباره ی دكتر بابائي

یک دیدگاه

  1. سلام
    در صورت امکان بفرمایید تسخیر برج عقرب چه فوائدی رو در بر دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 4 =