ختم عظیم و مجرب حضرت ابوالفضل علیه السلام

ختم عظیم و مجرب حضرت ابوالفضل علیه السلام

ختم ها یکی از بهترین راه های کسب ثواب نزد الله متعال هستند و همواره سعی کنید در کنار ادعیه و اذکار و همین طور نماز که می خوانید ختم ها را نیز فراموش نکنید.

به سبب راه هایی که خدای متعال پیش و روی ما قرار داده است قطعا رسیدن به خواسته ها کار سختی نیست، زیرا او همواره در هر شرایطی ما را کمک کرده و هر مشکل و گرفتاری را بالاخره از پیش و روی ما بر می دارد و اگر با سختی روبرو شدیم حتما حکمتی دارد که بزودی متوجه اش می شویم.

ختم عظیم و مجرب حضرت ابوالفضل علیه السلام را در ادامه ی این مطلب می توانید بخوانید و فرا گیرید که سریع التاثیر می باشد.

ختم عظیم و مجرب حضرت ابوالفضل علیه السلام
ختم عظیم و مجرب حضرت ابوالفضل علیه السلام

ختم عظیم و مجرب حضرت ابوالفضل علیه السلام,ختم حضرت ابوالفضل چگونه است,ختم حضرت ابوالفضل العباس,ختم حضرت ابوالفضل برای ازدواج,ختم صلوات حضرت ابوالفضل,ختم مادر حضرت ابوالفضل,ختم مجرب حضرت ابوالفضل برای حاجات مهم,ختم قران برای حضرت ابوالفضل,ختم ام البنین مادر حضرت ابوالفضل,ختم مجرب و سریع التاثیر حضرت عباس (ع),دعای عظیم و ختم حضرت عباس علیه السلام,دعا و ذکر سریع التاثیر حضرت عباس,دعا به حضرت عباس علیه السلام,دعا های تضمینی و سریع التاثیر حضرت عباس,ادعیه قوی و مجرب حضرت عباس,

ختم عظیم و مجرب حضرت ابوالفضل علیه السلام

در گوهر شب چراغ آورده است که میان نماز مغرب و عشاء دو رکعت نماز حاجت بجای آورد در یک وقت و یک ساعت تا چهل و یک شب و شب آخر ا به گرو نگاه دارد تا وقتی حاجت روا گردد و بعد از آن بخواند و ختم نماید.
یا من یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء. یا رب یا رب یا رب یا عباس بن علی بن ابیطالب علیه السلام الامان الامان ادرکنی ادرکنی ادرکنی.
آن قدر کلمه الامان و ادرکنی را تکرار نماید که نفس قطع شود ان شاء اللَّه به مقصود نایل گردد

بیشتر بخوانید  دعای مجرب ثبات در ایمان سریع التاثیر

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =