در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار اهنوس دعاهای قوی برای کارگشایی سریع دعای گشایش روزی فراوان پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده گشایش کار انجام میگیرد . 

دعاهای قوی برای کارگشایی سریع دعای گشایش روزی فراوان
دعاهای قوی برای کارگشایی سریع دعای گشایش روزی فراوان

 

دعای گشایش کار بسته شده,دعای گشایش کار از امام حسین,دعای گشایش کار فوری ,دعای گشایش کار و روزی,دعای گشایش کار بسته شده ,دعای گشایش کار امام صادق,دعای گشایش کار بسته,دعای گشایش کار در گنجهای معنوی,دعای گشایش کار امام رضا,دعای گشایش کار اهل سنت,دعای گشایش کار سریع,دعای گشایش کار در مفاتیح,دعای گشایش کار امام زمان,دعای گشایش کار از بهجت,دعای گشایش کارها              

دعاهای قوی برای کارگشایی سریع دعای گشایش روزی فراوان:

ذکری برای کارگشایی جمیع حاجات:

در کتاب بحر المنافع از یک اسم هندی (به عنوان اسم اعظم) یاد شده که هر گاه کار مهمی پیش بیاید این ذکر را تکرار کند و در پی کار مهم برود : کلمه اهنوس را هفت مرتبه تکرار کند . 

 
لوح اهنوس برای کارگشایی و باطل السحر و افزایش رزق و روزی و در واقع برای جمیع حاجات کاربرد دارد و معمولا بر روی فلز نقره یا هفت جوش انجام می شود .                      

دعای گشایش کار وصیت امام حسین (ع):

از امام زین العابدین (ع) روایت است که پدرم در وقت شهادتش به من فرمود پسرم دعایی را که مادرم فاطمه به من یاد داده برای تو می خوانم حفظ کن که در مواقع حاجت و هم و غم و گرفتاری آن را بخوان.

بیشتر بخوانید  دعایی بسیار مجرب رفع نحسی و بدبیاری و گشایش در زندگی

«الهی بِحَقَّ یاسینْ وَ القُرآنِ الْحِکیمِ وَ بِحَقَّ طه وَ الْقُرآنِ الْعَظیمِ یا مَنْ یَقْدرُ علی حوائج السائلین یا من یعلمُ ما فی الضمیر یا منفسا عن المکروبین یا مفرجا عن المغمومین یا راحم الشیخ الکبیر یا رازق الطفلِ الصَغیر یا من لایَحتاجُ الی التفسیر صل علی محمد و آل محمد و افعل بی کذا و کذا.» و به جای کذا و کذا حاجت بخواه .                                                             

دعای گشایش کار و روزی :

حضرت امام باقر (عَلَیهِ السَّلامُ) فرمود : 

     
شخصی خدمت پیامبر (صَلَّی اللهُ عَلَیهِ وَ الِهِ وَ سَلَّمَ) رسید و عرض کرد : ای رسول خدا من عیالمند و بدهکار و مدیون هستم و زندگی برای من سخت شده است، دعایی به من تعلیم ده که با ان به درگاه خداوند دعا کنم تا به من رزق و روزی عنایت فرماید به اندازه ای که با ان قرض و بدهکاریم را ادا و خرج و مخارج اهل و عیال و خانواده ام را فراهم سازم .   

برگرفته از سایت دعاگو