دعای بخت گشایی – دعای گشایش بخت – باز کردن بخت

دعایی بسيار مجرب براي گشايش بخت دختران

دعای بخت گشایی - دعای گشایش بخت - باز کردن بخت
دعای بخت گشاییدعای گشایش بخت – باز کردن بخت

دعایی که امروز در سایت اذکار و دعاهای مجرب قرآنی اهنوس ohnoos.com برای شما عزیزان قرار دادیم طلسم و ذکر و دعایی مجرب و قوی مخصوص بخت گشایی سریع و فوری می باشد . در ادامه مطلب همراه باشید . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی شما عزیزان . التماس دعا از تک تک شما سروران و بزرگان

آيه 41 سوره مباركه فاطر را چهل روز و هر روز چهل مرتبه ترجيحا پس از نماز صبح بخواند.

آیه : إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا  وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ  إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا(41فاطر) .

از عارف نامي حضرت آيت الله شوشتري هم نقل گرديده كه براي بخت گشائي دختران جوان، ختم دعاي يستشير را به مدت چهل روز (هر روز پس از نماز صبح با حضور قلبي بخواند) توصيه نموده اند.

التماس دعا

دعای بخت گشایی – دعای گشایش بخت – باز کردن بخت

بیشتر بخوانید  بخت گشایی فوری و مجرب - دعای گشایش بخت

درباره ی دكتر بابائي

4 دیدگاه

  1. جناب آقای دكتر بابایی
    سلام برشما
    من در امر حلال گاهی تعاویذی برای خودم یا دوستانم مینویسم.یا از همین ختمها بهره میگیرم تمامی قواعد را هم موبه مو رعایت میکنم از ساعات و طبایع و جوهر و کاغذ و سعد و نحس و …..اما متاسفانه نتیجه نمیگیرم.آیا تعاویذ مندرج در کتابها دروغ است یا مشکل دیگری در میان است؟ اگر امکان دارد راهنمایی کنید؟

    • با سلام.
      بسياري از تعويذات نياز به اذن استاد عامل دارد و فرد بايد در اين زمينه تخصص لازم را كسب كرده باشد. در غير اينصورت نتيجه ندارد. تشكر.

  2. سلام
    دعای یستشیر را چند بار چله گرفتم اما حاصلی نشد. چند سال است که چله می گیرم و دعا میخوانم و نماز جعفر طیار و زیارت عاشورا ولی حاصل نشده.من در گذشته رد ازدواج وخواستگار می کردم ونمی دانستم که اشکال دارد خب خانواده ام هم خیلی اصرار نداشتند اصلا به این فکر ها نبودند راهنماییم کنید.

    • با سلام.
      خواندن ادعيه زماني تاثير گذاري بهتر دارد كه شرايط انجام قبل و بعد و در حين دعا مراعات گردد. نماز شب و نمازهاي اول وقت و صدقه دادن و قرائت منظم قرآن مجيد بسيار در گشايش بخت موثر است. تشكر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 1 =