در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار اهنوس دعای بسیار قوی برای رفع کمردرد و رفع دیسک کمر تضمینی پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده کمردرد رفع می شود .

دعای بسیار قوی برای رفع کمردرد و رفع دیسک کمر تضمینی
دعای بسیار قوی برای رفع کمردرد و رفع دیسک کمر تضمینی

 

دعا برای رفع دیسک کمر,دعای رفع دیسک کمر,دعا دیسک کمر,دعا برای دیسک کمر,دعای دیسک کمر,بهترین دعا برای دیسک کمر,دعا برای رفع دیسک کمر,دعا برای درد کمر و سیاتیک,دعا برای درد کمر و زانو,دعا برای درد کمر در بارداری,دعا برای درد کمر پا,دعا برای کمر درد,دعا برای کمر درد زن باردار,دعا برای درد کمر در مفاتیح .

دعای بسیار قوی برای رفع کمردرد و رفع دیسک کمر: دعای امام باقر عليه‌السلام برای رفع درد کمر :                             

امام باقرعليه‌السلام فرمود : دستت را روی کمر بگذار و [این آیه را] بخوان : 

وَمَا كَانَ لِنَفْسٍ أَن تَمُوتَ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ كِتَابًا مُّؤَجَّلًا ۗ وَمَن يُرِدْ ثَوَابَ الدُّنْيَا نُؤْتِهِ مِنْهَا وَمَن يُرِدْ ثَوَابَ الْآخِرَةِ نُؤْتِهِ مِنْهَا ۚ وَسَنَجْزِي الشَّاكِرِينَ 
هیچ‌کس جز به فرمان خدا نمی‌میرد . مدت اجل هرکس مکتوب و معین است . هرکس خواهان ثواب این دنیا باشد به او می‌دهیم و هرکس خواهان ثواب آخرت باشد به او می‌دهیم و شاکران را پاداش خواهیم داد .  سپس سوره «قدر» را هفت بار بخوان همانا از ناراحتی‌ها شفا پیدا خواهی کرد، ان شاءالله .                 

دعای مجرب برای درمان درد کمر:

اسماعیل فرزند حضرت امام صادق علیه السلام به خدمت پدر از درد پشت و شکم شکایت کرد حضرت او را طلبیدند و فرمودند که بر پشت بخواب و سپس این دعا را بر او خواندند :

بیشتر بخوانید  دعای بسیار مجرب جهت رفع لک و کک مک - جوش ها و خال ها

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ بِصُنْعِ اللَّهِ الَّذِي أَتْقَنَ كُلَّ شَيْ‏ءٍ إِنَّهُ خَبِيرٌ بِما تَفْعَلُونَ‏ اسْكُنْ يَا رِيحُ بِالَّذِي سَكَنَ لَهُ مَا فِي اللَّيْلِ وَ النَّهارِ وَ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ .  
منبع : «طب الائمه ص 79»               

دعا جهت تسکین کمردرد:

اگر کسی آیات زیر را در ظرف پاک با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و با روغن بابونه بشوید و آن روغن را بر پشت و کمر مریض بمالد درد پشت او زایل شود ان شاءالله تعالی.
آیات 101 الی 103 سوره انبیاء :

إِنَّ الَّذِينَ سَبَقَتْ لَهُم مِّنَّا الْحُسْنَى أُوْلَئِكَ عَنْهَا مُبْعَدُونَ ﴿۱۰۱﴾.

لَا يَسْمَعُونَ حَسِيسَهَا وَهُمْ فِي مَا اشْتَهَتْ أَنفُسُهُمْ خَالِدُونَ ﴿۱۰۲﴾.

لَا يَحْزُنُهُمُ الْفَزَعُ الْأَكْبَرُ وَتَتَلَقَّاهُمُ الْمَلَائِكَةُ هَذَا يَوْمُكُمُ الَّذِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ ﴿۱۰۳﴾.

منبع : خواص آیات قرآن کریم ص 113

برگرفته از سایت دعایاب