دعای ثروت و رزق و روزی از حضرت عیسی (ع) و امام صادق (ع)

دعایی که امروز در سایت اذکار و دعاهای مجرب قرآنی اهنوس ohnoos.com برای شما عزیزان قرار دادیم دعای ثروت و رزق و روزی از حضرت عیسی (ع) و امام صادق (ع) می باشد . در ادامه مطلب همراه باشید . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی شما عزیزان .

دعای ثروت و رزق و روزی از حضرت عیسی (ع) و امام صادق (ع)
دعای ثروت و رزق و روزی از حضرت عیسی (ع) و امام صادق (ع)

دعای ثروت و رزق و روزی از حضرت عیسی (ع) و امام صادق (ع),دعای مجرب و قوی برای ثروت و روزی,قویترین دعای ثروتمند شدن,ذکر و دعای مجرب جهت رسیدن به ثروت و عزت,دعای امام صادق (ع) مخصوص وسعت رزق و روزی,دعای زیاد شدن مال و ثروت از حضرت صادق (ع),دعای ادای دین و قرض از امام صادق (ع)

دعای ثروت و رزق و روزی از حضرت عیسی (ع) و امام صادق (ع)

دعای ثروت و رزق و روزی از حضرت عیسی (ع) و امام صادق (ع)
دعای ثروت و رزق و روزی از حضرت عیسی (ع) و امام صادق (ع)

مردى به حضرت عیسى بن مریم (ع) شكایت كرد از دین خود فرمود بگو:

«اللهم یا فارج الهم ومنفس الغم و مذهب الاحزان و مجیب دعوة المضطرین یا رحمن الدنیا و الاخرة و رحیم هما انت رحمنى و رحمان كل شى ء فارحمنى رحمة تغنینى بها عن رحمة من سواك و تقضى بها عنى الدین»

دعای ثروت از امام صادق (ع)

عیاشى از عبداللّه بن سنان روایت كرده است: به خدمت حضرت صادق (ع) رفتم حضرت فرمودند: مى خواهى تو را دعایى تعلیم كنم كه چون بخوانى حق تعالى قرض تو را ادا كند و حال تو نیكو شود؟ گفتم: چه بسیار محتاجم به چنین دعا. حضرت فرمود: بعد از نماز صبح این دعای ثروت را بگو:

«توكلت على الحى القیوم الذى لایموت و الحمدللّه الذى لم یتخذ ولدا ولم یكن له شریك فى الملك و لم یكن له ولى من الذل و كبره تكبیرا اللهم انى اعوذ بكمن البوس و الفقر و من غلبه الدین و السقم و اسئلك ان تعیننى على اداء حقك الیك والى الناس (و به روایت شیخ طوسى چنین است و من غلبه الدین فصل على محمد و اله واعنى على اداء حقك الیك و الى الناس»

ابوبصیر گوید: به حضرت صادق (ع) عرض كردم: من رسیدن روزیم را كند می شمارم و روزی من به كندی می رسد و به نظر خودم بیش از آن هم نخواهد رسید؟ آن حضرت در خشم شد سپس به من فرمود: بگو «اللهم انك تكفلت برزقی و رزق كل دابه، یا خیر مدعو و یا خیر من اعطی و یا خیر من سئل و یا افضل مرتجی افعل بی كذا و كذا» (به جای كذا و كذا حاجت خود را در مقدار زیاد شدن روزی بگوید)

روایت از حضرت صادق (ع) منقول است که هر که در دو ماه پیاپی هر روز 400 مرتبه این دعای ثروت بخواند خدا علم بسیار یا مال بسیار او را کرامت فرماید. این است دعا:

«اَسْتَغْفِرُاللَّهَ الَّذی لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ الرَّحْمنُ الرَّحیمُ بَدیعُ السَّمواتِ وَ الاْرْضِ مِنْ جَمیعِ ظُلْمی وَ جُرْمی وَ اِسْرافی عَلی نَفْسی وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً»

در سخنی از امام صادق (ع) روایت شده است: هر کس سوره طلاق و تحریم را در نمازهای خود قرائت کند خداوند در روز قیامت او را از ترس و خوف و حزن و اندوه در امن می دارد و از افتادن در آتش معاف می دارد و او را به خاطر تلاوت این دو سوره وارد بهشت می کند و این دو سوره او را حفظ می کنند. زیرا متعلق به پیامبر اکرم (ص) می باشند.

گردآوری و تنظیم : سایت اهنوس (مرجع ذکر و دعاهای مجرب قرآنی)

بیشتر بخوانید  دعای عظیم شکر نعمت های خداوند بزرگ و متعال

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 8 =