دعای دیگر گشایش رزق و برکت از امام علی علیه السلام

دعای دیگر گشایش رزق و برکت از امام علی علیه السلام

قطعا هر انسانی همواره که روز های زندگی را می گذراند باید از خدای متعال طلب رزق و روزی و برکت داشته باشد تا الله دانا و توانا نیز او را به سمت خوبی ها هدایت کرده و شر و پلیدی و وسوسه های شیطان رجیم را از او دور کند.

در ادامه ی این مطلب به شما عزیزان دعای دیگر گشایش رزق و برکت از امام علی علیه السلام را می آموزیم که پر از خیر و برکت و نیکی است.

دعای دیگر گشایش رزق و برکت از امام علی علیه السلام

دعای دیگر گشایش رزق و برکت از امام علی علیه السلام,دعای گشایش روزی امام علی (ع),دعای گشایش روزی مغازه,دعای گشایش روزی حلال,بهترین دعای گشایش روزی,دعای سریع التاثیرو  عظیم گشایش روزی,دعای مخصوص گشایش روزی,دعا برای گشایش روزی مغازه,دعای گشایش رزق و روزی مغازه,دعا و ذکر مجرب رهایی از رزق و روزی,دعا و ذکر عظیم برای گشایش رزق و برکت,دعای مجرب زیاد شدن برکت و روزی,دعای سریع التاثیر زیاد شدن روزی,

دعای دیگر گشایش رزق و برکت از امام علی علیه السلام

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِاِسْمِکَ الْعَظیمِ الْأَعْظَمِ الْأجَلِّ الْأَکْرَمِ الْمَخْزُونِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینِ.
خدایا! من از تو درخواست می‌کنم به نام بزرگ اعظم، اجل اکرم و گرامی ات که مخزون و مستور است؛ آن نامی که نور و حق و برهان روشن است.
الَّذی هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ نُورٌ فی نُورٍ وَ نُورٌ عَلی کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضییءُ بِهِ کُلُّ ظُلْمَهٍ وَ یُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّهٍ وَ کُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَ کُلُّ جَبّارٍ.
آن نامی که نور است و با نور و از نور و نور در نور است و نور است به روی هر نوری، روشنی است بالای هر نوری، نوری است که با او هر تاریکی روشن و شکسته شود. با آن شدتی و هر شیطان سرکشی، هر جبار با عنادی که قرار نگیرد.
عَنیدٍ لاتَقَرُّبِهِ اَرْضٌ وَ لایَقُومُ بِهِ سَماءٌ وَ یَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خائِفٍ وَ یَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَ بَغْیُ کُلِّ باغ وَ حَسَدُ کُلُّ حاسِدٍ وَ یَتَصَدَّعُ.
با آن زمینی پایدار نماند به آن آسمانی و با آن هر خلاف و ترسویی در امان است و با آن جادوی هر جادوگری باطل شود، ظلم و حسد هر حسادت کننده‌ای به زحمت و سختی افتد.
لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّ وَ الْبَحْرُ وَ یَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ وَ حَتّی حینَ یَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلایَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الْأَعْظَمُ الْأَعْظَمُ الْأَجَلُّ الْأَجَلُّ النُّورُ الْأَکْبَرُ.
از عظمتش هر خشکی، دریا و مستقل و کشتی پایدار شود تا وقتی که فرشته با آن سخن گوید، پس در این هنگام موج دریا بر او راهی ندارد و آن نام اسم اعظم اجل و نور اکبر تو است.
الَّذی سَمَّیْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَ اسْتَوَیْتَ بِهِ عَلی عَرْشِکَ وَ اَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَ اَسْئَلُکَ بِکَ و بِهِمْ اَنْ تُصَلَّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بی کَذا وَ کَذا…
آن نامی که خود را با آن نامگذاری کردی و بر عرشت قرار گرفتی، روی کنم به سوی تو به وسیله محمد و خاندانش و از تو درخواست می‌کنم به خودت و به فرستادگانت می‌فرستم به حاجت اینکه… (و حاجت خودت را بر زبان می‌آوری).

بیشتر بخوانید  دستور مجرب برای باز شدن گره زندگی رفع سختی ها پرخیر

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سه =