دعای عظیم جلب محبت و مهر

دعای عظیم جلب محبت و مهر

هر کسی ممکن است در مقابله با افرادی که دوستشان دارد با کمبود محبت مواجه شود؛ از این رو افسردگی، غم و اندوه به سراغش خواهد آمد. برخی مواقع این مشکل ممکن است زمانی بیشتر از هر زمانی پدید آید که فرد در زندگی مشترک به این بی مهری مواجه شود.

دعای عظیم جلب محبت و مهر آسان ترین راه حل این مشکل سخت در برخی موارد است که شما با خواندن ادعیه و اذکار و طلب بخشش و آمرزش از خدای متعال برای هر اشتباه می توانید دعای تضمینی که در ادامه ی این مطلب به شما معرفی می کنیم را بخوانید.

دعای عظیم جلب محبت و مهر
دعای عظیم جلب محبت و مهر

دعای عظیم جلب محبت و مهر,دعای محبت زن و شوهر,دعای محبت پاشیدنی,دعای محبت قوی,دعای محبت شوهر به زن,دعای محبت با شمع,دعاي محبت با فلفل سياه,دعای محبت سوزاندنی,دعای محبت از راه دور,دعای محبت بین خانواده,دعای محبت خوراندنی,دعای محبت از اقای بهجت,دعای محبت فوری,دعای محبت با نمک,دعای محبت فرزند به والدین,دعای محبت با تار مو,دعای محبت بین مادر وفرزند,دعای محبت سایت اهنوس,دعای محبت پدر به فرزند,دعای محبت بین دونفر,دعای محبت پدر به دختر,

دعای عظیم جلب محبت و مهر

برای جلب محبت همسر، پدر و مادر ، یا یکی از محارم و یا جلب محبت کسی که داشتن رابطه با او حرام و گناه نیست، وضو بگیرید. دو رکعت نماز مثل نماز صبح به قصد قربت و نزدیک شدن به خدا بخوانید، بعد از نماز با گفتن تسبیحات حضرت فاطمه سلام الله علیها به حمد و ستایش خدا بپردازید، سپس بر محمد و آلش صلوات بفرستید. آن گاه این دعا را بخوانید:

بیشتر بخوانید  نسخه مجرب برای جلب محبت و زیاد شدن علاقه زوجین

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی إِلْفَهَا وَ وُدَّهَا وَ رِضَاهَا بِی وَ أَرْضِنِی بِهَا وَ اجْمَعْ بَیْنَنَا بِأَحْسَنِ اجْتِمَاعٍ وَ أَنْفَسِ ائْتِلَافٍ فَإِنَّکَ تُحِبُّ الْحَلَالَ وَ تَکْرَهُ الْحَرَامَ وَ اعْلَمْ أَنَّ الْإِلْفَ مِنَ اللَّهِ وَ الْفِرْکَ مِنَ الشَّیْطَانِ لِیُکَرِّهَ مَا أَحَلَّ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ.

مردی از امام باقر علیه السلام دعایی جهت جلب محبت همسرش تقاضا کرد ،حضرت دستور عمل ذکر شده را به او فرمود

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 2 =