دعای قوی و عظیم که بر سر قبر می خوانند

دعای قوی و عظیم که بر سر قبر می خوانند

قطعا آرامش روح مرده مهم ترین چیزی است که بستگان او می خواهند و زمانی که چنین رخدادی پیش آمد انسان ها قدر هم دیگر را بهتر می دانند و همواره به سختی های مرگ و از دست دادن عزیز فکر خواهند کرد. ضمن این که وقتی به قبرستان می رویم تکلیفی داریم در قبال این درگذشتگان که باید آن را ادا کنیم.

در ادامه ی این مطلب دعای قوی و عظیم که بر سر قبر می خوانند را خواهیم خواند.

دعای قوی و عظیم که بر سر قبر می خوانند
دعای قوی و عظیم که بر سر قبر می خوانند

دعای قوی و عظیم که بر سر قبر می خوانند,دعا قبرستان,دعای قبر,دعای قبرستان اهل سنت,دعای قبرستان از امام رضا,دعای قبرستان بقیع,دعای قبرستان امام رضا,دعای قبر امام حسین,دعا سر قبر مادر,دعا سر قبر پدر,دعا برای قبرستان,دعا بالای قبر,دعا برای قبر,دعا سر قبر اموات,دعا داخل قبر,دعا عذاب قبر,دعا وحشت قبر,دعا سر قبرستان,دعا شب قبر,دعا سر قبر والدین,دعا زیارت قبر,دعای عظیم که سر قبر می خوانند,دعای مجرب قبر,دعای عظیم و سریع التاثیر در قبرستان,

دعای قوی و عظیم که بر سر قبر می خوانند

حضرت صادق علیه السلام: مردگان را زیارت کنید که ایشان خبر می شوند و به شما انس می گیرند و چون به نزدیک قبر بروید بگویید:
اللهم جاف الارض عن جنوبهم و صاعد الیک ارواحهم و لقهم منک رضوانا و اسکن الیهم من رحمتک ما تصل به وحدتهم و تونس به وحشتهم انک علی کل شی ء قدیر.
از حضرت امام محمد باقر علیه السلام: هر که سوره (انا انزلناه) را نزد قبر مومنی بخواند هفت مرتبه حق تعالی ملکی را بفرستد که عبادت الهی کند نزد قبر او و ثواب عبادت آن ملک را برای میت بنویسند و چون از قبرش محشور شود به هر ترسی از ترس های قیامت که برسد حق تعالی به سبب آن ملک آن هول و ترس را از او دفع می کند تا داخل بهشت شود.
از حضرت رسول اکرم صلی اللَّه علیه و آله: هر که در قبرستان بگذرد یازده مرتبه سوره (قول هو اللَّه احد) بخواند و ثوابش را به مردگان آن قبرستان ببخشد به عدد آن مردگان اجر و ثواب یابد

بیشتر بخوانید  دعای مجرب برای رفع سقط جنین – دعای تضمینی برای از بین رفتن غصه و اندوه

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + یازده =