دعای گشایش رزق و روزی – دعای ادای قرض و دین مجرب

دعای گشایش رزق و روزیدعای ادای قرض و دین مجرب

بهترین و قویترین دعای مجرب مخصوص گشوده شدن درهای رزق و روزی و همچنین جهت ادای دین و قرض و دادن طلب ها در سایت اهنوس . این دعا از دعاهای مجرب در این خصوص بوده و تاثیر زیادی در زیاد شدن روزی و ادا نمودن قرض ها دارد .

دعای گشایش رزق و روزی - دعای ادای قرض و دین مجرب
دعای گشایش رزق و روزی – دعای ادای قرض و دین مجرب

دعای گشایش رزق و روزی – دعای ادای قرض و دین مجرب,دعای رزق و روزی,دعای گشایش رزق,دعای ادای قرض,دعای ادای دین,دعای معتبر ادای قرض و دین,بهترین دعای گشوده شدن رزق و روزی,دعای تضمینی و قوی رزق,دعای مجرب دادن قرض ها

دعای گشایش رزق و روزی – دعای ادای قرض و دین مجرب

دستوری از پیامبر بزرگوار اسلام صل الله علیه و اله و سلم اگر قرضی دارید و از پرداخت آن عاجز شدید این دعا را ورد خود قرار دهید بویژه بعد از هر نماز صد مرتبه بگوئید انشا الله موفق به ادای قرض خواهید شد

اَللّـهـُـمَّ اَغـنِـنـی بـِـحـَلا لـِکَ عَنْ  حـَرامـِکْ وَ بـِـفـَضـْـلـِکَ عَــمـَّـنْ سـِـواکْ

علاوه بر اینکه بعد از هر نماز میخوانید همواره بخوانید.

گشایش روزی و ادا قرض

از حضرت امام صادق(علیه السلام) منقولست هرکس سوره کهف را بنویسد و در شیشه سر تنگ نهد و آنرا در منزل خود نگه دارد از درویشی و وام خلاص شود و او و اهل و عیالش محتاج نشوند و هیچ کس نتواند به او بدی برساند.

((ابوبصیر)) نقل مى كند: به حضرت صادق (علیه السلام) از حاجت خودم شكایت كردم و از آن حضرت خواستم كه به من دعایى جهت رزق بیآموزد.

((حضرت صادق (علیه السلام) فرمود: در نماز شب ، وقت سجده (در روایت دیگر: در سجده آخرِ ركعت هشتم نافله شب ) این دعا را بخوان :

یا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ  یا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطى وَ یا خَیْرَ  مُرْتَجىً اُرْزُقْنى وَ اَوْسِعْ  عَلَىَّ  مِنْ رِزْقِكَ وَ سَبِّبْ لى رِزْقاً مِنْ قَبْلِكَ اِنَّكَ عَلى كُلِّ شَىْءٍ قَدیرٌ.

حضرت این دعا را به من تعلیم فرمود، از وقتى كه من آن را خواندم ، دیگر محتاج نشدم .

****************************************************************

گردآوری و تنظیم : سایت اهنوس (مرجع ذکر و دعاهای مجرب قرآنی)

بیشتر بخوانید  دعای باز شدن گره های زندگی و زیاد شدن روزی پرخیر

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 2 =