روش ختم حدیث کساء مخصوص حاجت روایی و ازدواج و رفع هر گرفتاری و سختی

دعایی که امروز در سایت اذکار و دعاهای مجرب قرآنی اهنوس ohnoos.com برای شما عزیزان قرار دادیم روش ختم حدیث کساء مخصوص حاجت روایی و ازدواج و رفع هر گرفتاری و سختی می باشد . در ادامه مطلب همراه باشید . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی شما عزیزان .

روش ختم حدیث کساء مخصوص حاجت روایی و ازدواج و رفع هر گرفتاری و سختی
روش ختم حدیث کساء مخصوص حاجت روایی و ازدواج و رفع هر گرفتاری و سختی

روش ختم حدیث کساء مخصوص حاجت روایی و ازدواج و رفع هر گرفتاری و سختی,چگونگی ختم حدیث کسا,متن کامل حدیث کسا,براورده شدن حاجت با ختم حدیث کسا,رفع مشکلات و گرفتاری ها با ختم حدیث کسا,بخت گشایی و ازدواج با ختم حدیث کسا

روش ختم حدیث کساء مخصوص حاجت روایی و ازدواج و رفع هر گرفتاری و سختی

روش ختم حدیث کساء

حدیث کسا را در شب جمعه بخوانید با این شرط که چادر رو بیندازید روی سرتان و شمرده شمرده بخوانید و حضور امامان را تصور کنید و لابه لای دعا حاجتتان را بگویید … این روش آیت الله بهجت است برای ازدواج که تا 5 شب جمعه باید انجام بشود …حدیث کسا برای آرزوهای سخت به کار می رود .

جهت هر حاجت وگرفتاری

ملا محسن فیض کاشنی )ره( در الئالی المخزونه

نقل می نماید که اگر کسی را حاجتی به درگاه خداوند)جل جلاله( باشد ومطلبی را از خداوند )عظم شانه (بخواهد از حیث ثروت علم وعمل وغیر ذالک یا انکه – به بلایی گرفتار باشد از قبیل فقر بدبختی هلاکت ناخوشی جسمانی یا ناراحتی روحی باید سه شب جمعه بعد از گذشتن دو ثلث از شب جمعه تقریباساعتی قبل از اذان صبح( بیدار شو دو وضوی کاملی بعمل اورد به نیت قربت وسپس دو رکعت نماز حاجت بخواند به حمد وهر سوره ای که خواست وبعد از ان صد مرتبه صلوات بفرست وهزار ویک مرتبه بگوید :

(( بسم الله الرحمن الرحیم بحق بسم الله الرحمن الرحیم))

و بعد از آن دوباره صد مرتبه صلوات بفرستد ومطلب خود را از خداوند )عز ذکره( بخواهد که انشا الله بر اورده است واگر دفعهء اول بر اورده نشد شب جمعه دوم انجام دهد واگر نشد شب جمعه سوم انجام دهد که انشاء الله تخلف ندارد. همچینین در اللئالی فیض کاشانی )ره( است که گاه شخصی دچار سختی بشود یا حاجتی داشته باشد که هیچ جای امیدی برای بر آوردن ان نباشد در اخر شب واگر ثلث سوم جمعه باشد بهتر است بر خیزد و وضو بگیرد ودو رکعت نماز حاجت بخواند و بعد از نماز هفتاد بار این دعا را بخواند به اذن خدا مطلب حاصل شود وبسیار مجرب است.

((یا ابصر الناظرین یا اسرع الحاسبین یا اسمع السامعین یا اکرم الاکرمین یا ارحم الراحمین ویا احکم الحاکمین))

بعد از دعا دست خود را بلند کند واز قاضی الحاجات حاجت خود را بخواهد که روا است انشاء الله تعالی

گردآوری و تنظیم : سایت اهنوس (مرجع ذکر و دعاهای مجرب قرآنی)

بیشتر بخوانید  دعای قوی و مجرب جذب پسر مورد نظر و زیاد شدن علاقه

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + بیست =