شرح خواص اعجاب انگیز حرف ع

شرح خواص اعجاب انگیز حرف ع

شرح خواص اعجاب انگیز حرف ع
شرح خواص اعجاب انگیز حرف ع

دعایی که امروز در سایت اذکار و دعاهای مجرب قرآنی اهنوس ohnoos.com برای شما عزیزان قرار دادیم شرح خواص اعجاب انگیز حرف ع می باشد . در ادامه مطلب همراه باشید . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی شما عزیزان . التماس دعا از تک تک شما سروران و بزرگان

اين حرز و طلسم كه از اسم مباركه حضرت علي ع اخذ شده خواص كثيره و عجايب دارد:

در این مطلب از سایت اهنوس برخی از خواص مجرب و معروف از دعا و لوح عین علی (ع) بیان میشود.

این لوح و طلسم که از اسم مبارکه حضرت علی ع اخذ شده خواص کثیره و عجایب دارد:

لوح عین حضرت علی علیه السلام

کتب مختلفه در تاثیرات و فواید مجربه لوح عین حضرت علی (ع) سخن گفته اند. در کتاب جامع الفوائد فی اسرار المقاصد مرحوم حبیب بن موسی‌الرضا افشاری ارومیه‌ئی نجفی در زمینه لوح عین خواص فراوانی ذکر گردیده و این لوح شریف را بسیار مجرب دانسته است.

(بدانکه این شکل را خواص بسیار دارد و از آنجمله پنجاه خاصیت بیان کرده اند که این پنجاه خاصیت همه را بتجربه رسیده است و الله العالم) .

آزادی از زندان ، آسان شدن زایمان ، دفع جمیع بلایا ، دفع شر جن و انس ، مقبول القول شدن ، جلب القلوب و تحبیب و جلب محبت دیگران ، روا شدن حاجت ، بخت گشایی فوری و قوی (بسیار مجرب است ) ، آشتی و محبت زن و شوهر (بسیار مجرب است ) ، ابطال سحر و طلسم ، دفع چشم زخم ، دفع و رفع ترس و اضطراب ، فتح و گشایش کارها و مهمات ، دفع امراض و بیماریها ، بچه دار شدن (بسیار مجرب است ) ، زیاد شدن شیر ، دفع بواسیر و درمان قولنج ، عزت و جلال و ثروتمند شدن ، ام الصبیان اطفال و رفع گریه کودک، پاسخ آسان به نکیر و منکر و بشیر و مبشر، زبان بندی و ……

خواص مذکور فقط بخشی از هزاران تاثیر لوح عین شریف و عظیم الشان است. همانگونه که ذکر گردید لوح مذکور باید با رعایت کلیه آداب مخصوصه (مثل ساعات و ایام و ادعیه و اذکار و بخورات و از این قبیل) و توسط اهل فن انجام گردد.

.در صورتی که انجام این لوح شریف و عظیم الشان با رعایت کامل آداب و شرایط برای شما عزیزان میسر نیست، میتوانید ثبت سفارش کنید تا به بهترین وجه و رعایت کامل و جامع آداب و شرایط مخصوصه بر روی فلز هفت جوش و با قیمت مناسب برای شما انجام گردد.

لوح عین حضرت علی

صمور هندی: كنز الذهب، احمد بن علی البونی و امام فخر الدین محمد رازی، ص 100

بیشتر بخوانید  دعای وسیله نقلیه - دعای مجرب و سریع الاجابه سوار شدن هواپیما

درباره ی دكتر بابائي

6 دیدگاه

  1. سلام .
    میشه این طلسم و کپی کرد و هنگام رفتن به محل کسب به او نظر کرد ممنون

  2. سلام پس موردی ندارد اگر از سایت کپی کنم ساعت خاصی نمیخواد

  3. باسلام .
    برای عزیز شدن در بین مردم وبرای پیدا کردن شغل هم کارایی دارد?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 7 =