صلوات پرفیض و برکت برای زیاد شدن ثروت

صلوات پرفیض و برکت برای زیاد شدن ثروت

هر کس در زندگی خود اهدافی دارد و قطعا در مورد بیشتر انسان ها یکی از آن ها ثروت است و معمولا اهمیت زیادی دارد که خیلی سریع و در سن جوانی به این خواسته ی مهم خود برسند. ضمن این که هر کسی ممکن است با توجه به زیاد شدن ثروت دچار شرک و کفر شود که باید پیش از هر چیزی به یاد داشته باشد که هر چه دارد از خدای متعال است و او به تنهایی هیچ قدرتی ندارد.

صلوات پرفیض و برکت برای زیاد شدن ثروت را می توانید در این هنگام بخوانید؛ از خدای متعال بخواهید که در های رحمت را به روی شما گشوده و سختی ها و مشکلات زندگی را نیز کاهش دهد.

صلوات پرفیض و برکت برای زیاد شدن ثروت
صلوات پرفیض و برکت برای زیاد شدن ثروت

صلوات پرفیض و برکت برای زیاد شدن ثروت,دعای ثروتمند شدن,دعای ثروت فراوان,دعای ثروت زیاد,دعای ثروت سایت اهنوس,دعای ثروت عظیم,دعای ثروت فوری,دعای ثروت حضرت سلیمان,دعای ثروت هفت نسل,دعای ثروت روز جمعه,دعای ثروت عظیم مانند قارون,دعای ثروت آیت الله بهجت,دعای ثروت امام رضا,دعای ثروت کلان,دعای ثروت از امام صادق,دعای ثروت بی حد و حصر,دعای ثروت یهودی,دعای ثروت تا هفت نسل,دعای ثروت قارون,دعای ثروت شش ملک,دعای ثروتمند شدن روز جمعه

صلوات پرفیض و برکت برای زیاد شدن ثروت

در هر صبح و در هر شبی موقع خواب ۱۰ مرتبه خوانده شود؛ انشالله که به خواسته ای که دارید خواهید رسید و در زندگی تان نیز از نظر مالی فردی موفق و همیشه ثروتمند خواهید بود.

بیشتر بخوانید  دعای بازگشت رزق و روزی و گشایش رزق و روزی بسته شده

 

اللهُمَّ صَلِّ عَلى سَیِّدِنا وَ حَبیبِنا وَ نَبیِّنا وَ شَفیعِنا مُحَمَّدٍ حاءِ الرَّحمَهِ وَ میمِ المُلکِ ودالِ الدِّوامِ اَلسَّیِّدِ الکامِلِ الفاتِحِ الخاتَمِ کُلَّما ذَکَرَکَ وَ ذَکَرَهُ الذّاکِروُنَ وَ کُلَّما سَهى وَ غَفَلَ عَن ذِکرِکَ وَ ذِکرِهِ الغافِلُونَ صَلوهً دائِمَهً بِدَوامِکَ باقِیَهً بِبَقائِکَ لامُنتَهى لَها دُونَ ذالِکَ وَ عَلى آلِهِ و اَصحابِه کَذالِکَ و الحَمدُ للهِ عَلى ذالِکَ عَلی کُلِّ شَى ءٍ قَدیرٌ

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + پنج =