نام بردن حاجت در دعا – دعای حاجت روا شدن – دعای حاجت

نام بردن حاجت در دعادعای حاجت روا شدن – دعای حاجت

نام بردن حاجت در دعا - دعای حاجت روا شدن - دعای حاجت
نام بردن حاجت در دعادعای حاجت روا شدن – دعای حاجت

دعایی که امروز در سایت اذکار و دعاهای مجرب قرآنی اهنوس ohnoos.com برای شما عزیزان قرار دادیم نام بردن حاجت در دعا – دعای حاجت روا شدن – دعای حاجت می باشد . در ادامه مطلب همراه باشید . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی شما عزیزان .

نام بردن حاجت در دعا و اصرار و الحاح به درگاه خداوند در اجابت آن بسیار موثر است و این به شرطی است که خداوند مصلحت ما را در برآورده شدن دعایمان بداند. حضرت باریتعالی قادر مطلق و بخشنده مطلق است و هر آنچه را مصلحت بداند عطا میکند و با شکر نعمت توسط بنده اش، نعمت را افزون میکند.

پس هر گاه بخواهیم که دعایمان قرین به اجابت از جانب خداوند باشد ، اسم بردن و نام بردن در دعا برای حاجت روا شدن بسیار موثر است و بزرگاه بر آن اذعان و ابرام دارند و نمونه آن روایتی است از کتاب اصول کافی که در ذیل می آید.

نام بردن حاجت در دعا

عـَلِيُّ بـْنُ إِبـْرَاهـِيمَ عَنْ أَبِيهِ عَنِ ابْنِ أَبِي عُمَيْرٍ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ الْفَرَّاءِ عَنْ أَبِي عـَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ إِنَّ اللَّهَ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى يَعْلَمُ مَا يُرِيدُ الْعَبْدُ إِذَا دَعَاهُ وَ لَكِنَّهُ يُحِبُّ أَنْ تُبَثَّ إِلَيْهِ الْحَوَائِجُ فَإِذَا دَعَوْتَ فَسَمِّ حَاجَتَكَ.
وَ فِي حَدِيثٍ آخَرَ قَالَ قَالَ إِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَعْلَمُ حَاجَتَكَ وَ مَا تُرِيدُ وَ لَكِنْ يُحِبُّ أَنْ تُبَثَّ إِلَيْهِ الْحَوَائِجُ.
اصول كافى جلد 4 صفحه : 225 رواية : 1
ترجمه :
ابو عبداللّه فراء گويد: حضرت صادق (ع ) فرمود: خداى تبارك و تعالى ميداند كه بنده اش چه ميخواهد هرگاه بدرگاهش دعا كند، ليكن دوست دارد كه حاجتها بدرگاهش شرح داده شود پس هرگاه دعا كردى حاجتت را نام ببر.
و در حـديـث ديگرى گويد: كه فرمود: خداى عزوجل حاجت تو را مى داند و نيز داند كه تو چه خواهى ولى دوست دارد كه حاجتهاى (خود را) بدرگاه او شرح دهى .

بیشتر بخوانید  دعای دفع دشمن سرسخت تجربه شده سریع الاثر

 

نام بردن حاجت در دعا , دعای حاجت روا شدن , دعای حاجت

درباره ی دكتر بابائي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =