تفسیر و تعبیر خواب خانه – تعبیر خواب خانه دار شدن

تفسیر و تعبیر خواب خانه – تعبیر خواب خانه دار شدن

در این پست از سایت اهنوس تفسیر و تعبیر خواب خانه – تعبیر خواب خانه دار شدن را قرار دادایم خوابها، توهمات یا افکار پراکنده ای که حین خوابیدن به ذهنتان می آیند نیستند.خوابها پیغام هایی هستند که توسط ضمیر ناخودآگاه، به شما ارسال میشوند تا شما را برای حل مشکلی که از آن صرف نظر کرده اید، وادار کنند. همچنین خوابها، راهی برای ارضا نیازهای رفع نشده اند، برای مثال، اگر یکی از نزدیکان شما، مدام شما را بزند، ممکن است خواب ببینید که در حال کتک زدن او هستید. تعبیر خواب، فرآیند کشف معنای خواب و ارتباط دادن آن با زندگی بیرونی شما است که ضمیر ناخودآگاهتان سعی دارد آنرا به شما نمایش دهد.

تفسیر و تعبیر خواب خانه - تعبیر خواب خانه دار شدن
تفسیر و تعبیر خواب خانه – تعبیر خواب خانه دار شدن

تعبیر خواب خانه بزرگ,تعبیر خواب خانه جدید,تعبیر خواب خانه خریدن,تعبیر خواب خانه قدیمی,تعبیر خواب خانه بزرگ و قشنگ,تعبیر خواب خانه ساختن,تعبیر خواب خانه دیگران,تعبیر خواب خانه بزرگ امام صادق,تعبیر خواب خانه خریدن دیگران,تعبیر خواب خانه ساختن دیگران,تعبیر خواب خانه بزرگ دیگران,تعبیر خواب خانه جدید امام صادق,تعبیر خواب خانه خدا,تعبیر خواب خانه نوساز,تعبیر خواب خانه کودکی

ابن‌سیرین گوید:

خانـه مفرد درخواب زن است. اگر بیند خانـه را یـا ستونهای خانـه را از جـای برداشت، دلیل کـه زنــی خواهـد، بـا مـروت و کـرم و مـونتش بـرگیرد و باشد که زنش آبستن شود. اگـر بینـد در خانـه نـو درون شـد، دلـیل کـه زنـی خواهد و توانگر شود. اگر بیند که خانه مفرد به کنج اندوه بود و ندانست که خانه از کیست، دلـیل کـه از دنیـا رحـلت کند. اگر بیند درخانه گریخته بــود و در خانـه او قـفل نـکرده بـود و آن خانـه بـه خانـه دیـگر پیوسته بود، دلیل که از غم و اندوه رسته گردد. اگـر بینـد بیمـار اسـت عـافیت یابـد. اگـر بینـد درِ خانـه خـود بشکست، دلـیل کـه از کسی او را مالی رسـد.

ابراهیم کرمانی گوید:

اگـر بینـد کـه خانـه بـر وی افتـاد، دلـیل کـه مالی بسیار بدو رسد. اگر بیند که خانه بزرگ وفراخ گردید و از آن کـه بـود بـزرگتر شد، دلـیل کـه مـال و نـعمت بسیار بر وی تنـگ شـود. اگـر بینـد درِ خانـه او آهـنین بود، دلیل کـه تـوانگر شود. اگـر در خانـه او سیمین اسـت، دلیل کـه ا را توبـه بایـد کـردن از گنـاه و معصیت. اگر توانگر بود نعمتش زیـاده شود. اگـر بینـد پیرامـون خانـه او هیچ خانه نبود، دلیل که حالش تباه شود.

منوچهر مطیعی گوید :

خانه در خـواب مـا معیشت است، اگـر در خـواب ببینیـد درون خانه‌ای بزرگ و مجلل هستید و آن خانه متعلـق بـه شما اسـت زنـدگی مرفـه و خـوبی خواهیـد داشـت. اگـر ببینیـد خانـه‌ای محقر و ویرانه دارید و آن خانـه متعلـق بـه شما اسـت خـواب شما خبـر می‌دهد که زندگی بــر شما تنـگ خواهـد شـد و معـاش شـما قـلت خواهـد یـافت. چنـان چـه ببینیـد یکی از اتاقهای خانـه آشفته و خراب اسـت بخشـی از زنـدگی بیننـده خواب دچار خرابی و ویرانی می‌شود و غمی و زیانی به او مـی رسـد. اگـر ببینیـد کـه در خانـه شما آهنی است زنـدگی قـابل دوامـی داریـد و اگـر دیـدید در خانـه شما از نـقره اسـت خـوب نیسـت. اگـر در خـواب ببینیـد کـه خانه شما در محلی است که تنها مانده و گرداگرد آن هـیچ خانـه دیـگری نیست خواب خوبی ندیده اید چرا کـه از تنهـائی و بـی کسـی و غـربت و تـنگی زندگی خبر می‌دهد

 

بیشتر بخوانید  دعای بسیار مجرب ازحضرت رسول (ص) دعای گنج العرش

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + سه =