تفسیر و تعبیر خواب شتر – تعبیرخواب شتر خشمگین

تفسیر و تعبیر خواب شتر – تعبیرخواب شتر خشمگین

در این پست از سایت اهنوس تفسیر و تعبیر خواب شتر تعبیرخواب شتر خشمگین را قرار دادایم در بسیاری از مواقع، خوابها پیغام هایی از سوی ضمیرناخودآگاه هستند و شناخت بسیار عمیقی از ذهنتان به شما خواهند داد. شما درخواب نمادهایی را خواهید دید که دارای معنا هستند و با یادگیری نحوه تعبیر آنها، خواهید توانست زندگی خود در بیداری را نیز بهبود بخشید. همچنین خواب یک راه ارتباطی با ضمیر ناخودآگاه است پس به خاطر آوردن و یادگیری نحوه تعبیر آن، گامی بزرگ در جهت شناخت ضمیر ناخودآگاهتان خواهد بود.

 

تعبیر خواب شتر در خانه,تعبیر خواب شتر حضرت یوسف,تعبیر خواب شتر قهوه ای,تعبیر خواب شتر سواری,تعبیر خواب شتر امام صادق,تعبیر خواب شتر چیست,تعبیر خواب شتر مرغ,تعبیر خواب شتر وحشی,تعبیر خواب شتر برای دختر مجرد,تعبیر خواب شتر در حال فرار,تعبیر خواب شتر سفید,تعبیر خواب شتر قهوه ای در خانه,تعبیر خواب شتر ,تعبیر خواب شتر دنبالت کنه,تعبیر خواب شتر مرغ امام صادق

ابن‌سیرین گوید:

اگـر کسی خود را بر اشتری مجهول بیند که به شتاب هـمی رود، دلیل کنـد به سفر رود. اگر بیند بر اشتری جولان همی‌کرد، دلـیل است غمگین و مـتفکر شود. اگر بیند بر اشتری نشسته بود و راه گم کرده می راند و ندانست راه راست کجاست، دلیل است در راه خویش فرومانده و هیچ تدبیر نتوان ساخت. اگر بیند ماده شتری یـافت، دلیل است بر این که زن خواهد. اگـر اشـتر بـا بچه بـود، آن زن کـه خواهد با فرزند بود. اگـر بینـد اشتر از وی روی بگردانیـد و مطیع او نشد، دلیل است اندوهگین شود.

حضرت دانیال گوید:

اگـر بیند بر اشتر مست خشم آلود نشسته بود، دلیل کـه بـر مردی بزرگ غلبه کند. اگر بیند با اشتری جنگ و نبـرد می‌کرد، دلیل است با مردی عجمی که دشمن بـود وی را، خصـومت افتـد. اگر بیند که رمه اشتران را هـمی چرانید و دانست از ملک او بـود، دلیل کند که وی را ولـایتی بـود و بـه مـردم آن ولـایت فرمانروا شود. اگـر بینـد اشتر را همی دوشید، دلیل است از پادشاه مال یابـد بـر قدر ان شیر که دوشیده بود. اگر بیند به جای شیر از پستان شتر خـون آمد، دلیل است آن مال که بـدون رسد حرام بـود. اگـر بیند مـاده شتری کسی بـدو بخشید، یـا از کسی بخریـد، دلیل کـه زن خواهـد یا کنیزک بـخرد. اگر بیند ماده شتری که از او بـود بگریخت یـا دزد بـرد،دلیل اسـت از زن جدا شود یـا در میـان ایشان خصومت افتد. اگر بیند ماده شتر او بـمرد، دلیل که زنـش بـمیرد. اگر بیند که شتر بچه آورد، دلـیل کـه زنـش بچـه آورد و مالش زیاد شود. اگر ماده شتری دید به امیدی که دارد برسد. اگر بیند که گوشت اشتر می خورد، دلــیل است بیمار گـردد.

ابراهیم کرمانی گوید:

اگـر بینـد کسی گوشت اشتر بسیار بـدو داد، دلـیل است مال یابـد به قـدر گوشت اشتر. اگـر بینـد کـه اsـتر را قربانی مـی‌کرد و گوشت او را بـه هـر کسی مـی داد، دلیل کـه مـردی بـزرگ در آنجا قربـانی شـود یـا بـمیرد. اگـر بیند کـه اشتری مجهـول در پــس او همی‌آیـد، دلـیل کـه سـرگشته و مـتفکر شـود. اگـر بیند که اشتری را قهر و زبون خویش کـرد، دلـیل است دشمن را مقهور خویش کند. اگر بیند که رمه اشتران در زمـینی یـا در دهـی جمـع می گردید،دلیل است در آنجا دشمن جمـع شود یـا سیل در آنجا خرابی کندیـا بیماری در مردم آن موضع مستولی شود. اگر بیندکـه اشتران بـار گنـدم و جو داشتند، دلیل است از آن دشمن در آنجا خیر و برکت بود.

 

بیشتر بخوانید  دعای مجرب و قوی مخصوص ازدواج دختری ڪه در خانه مانده

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =