ختم محبت و علاقه و زیاد شدن عشق تجربه شده

ختم محبت و علاقه و زیاد شدن عشق تجربه شده

امروز و در این مطلب از سایت اهنوس ختم محبت و علاقه و زیاد شدن عشق تجربه شده را بخوانید. ان شاء الله که نتیجه مطلوب می گیرید. این دعا سبب می شود که اگر مشکل دارید در رابطه، این دعا می تواند حاجت خیر حاصل کند. علاوه بر آن سبب می شود که زیاد تر از حد، طرف مقابل شما را دوست داشته باشد.

ختم محبت و علاقه و زیاد شدن عشق تجربه شده
ختم محبت و علاقه و زیاد شدن عشق تجربه شده

دعای عاشق و معشوق,دعای آشتی عاشق و معشوق,دعای عاشق معشوق,دعای محبت بین عاشق و معشوق,دعای آشتی بین عاشق و معشوق,دعای عاشق شدن معشوق,دعاي عاشق كردن معشوق از راه دور,دعای عاشق كردن معشوق,دعای مهر و محبت بین عاشق و معشوق,دعای رسیدن عاشق و معشوق,دعا واسه عاشق كردن,دعا برای عاشق كردن مرد,دعا برای آشتی عاشق و معشوق,دعای عاشق در حق معشوق,دعای رسیدن عاشق به معشوق,دعا برای عاشق و معشوق,دعا برای عاشق شدن معشوق مجرب,دعا برای عاشق شدن معشوق از راه دور,دعا برای بی قرار شدن عاشق و معشوق,دعای برای عاشق شدن معشوق,دعای عاشق شدن دیوانه وار.

آیه ای بسیار مجرب جهت بخت گشایی دختران :

آیه : إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا  وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ  إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا(41فاطر) را بمدت ۴۰ روز روزی  ۴۰  مرتبه خوانده شود.

ختم علاقه و عشق تجربه شده

آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ( 32نور) را بهوقت اذان بخواند .

هرگاه خواستی ازدواج کنی از خداوند طلب خیر کن و در پی آن برو ، سپس دو رکعت نماز بخوان و دستهایت را (برای دعا) بالا ببر و بگو :

أللـّهُمَّ إنـّی اُریدُ التـَّزویجَ فـَسَهِّـل لی مِنَ النـِّساءِ أحسَنـَهُنَّ خَلقا ً وَ خـُلقا ً ، وَ أعَفـَّهُنَّ فـَرجا ً ،وَ أحفـَظـَهُنَّ نـَفسا ً فِیَّ وَ فی مالی ، وَ أکمَلـَهُنَّ جَمالا ً ،وَ أکثـَرَهُنَّ أولادا ً.

خداوندا ؛ می خواهم ازدواج کنم ، پس فراهم کن برای من از زنان ، نیکوترین آنها را از جهت نقش و نگار و خلق و خوی ، و پاکدامن ترین آنها ، و حفظ کننده ترین آنها خود را در مورد من و مال من ، و کاملترین آنها را از جهت زیبایی و جمال ، و فراوانترین آنها از جهت آوردن فرزند.

برگرفته از سایت دعایاب

بیشتر بخوانید  دعای قوی تسخیر قلب از راه دور و مسخر کردن فرد

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 13 =