دستورات مجرب برای باطل کردن اثر سحر و جادو

دستورات مجرب برای باطل کردن اثر سحر و جادو

به شما عزیزان در یکی دیگر از پست ها مطالب و عناوین سایت دعایاب گره گشای قوی شرح می دهیم که باعث می شود از اثر سحر، طلسم و جادو در زندگی رها شوید، این موارد موجب اتفاقات تلخ و سخت در زندگی شما می شوند و اگر می خواهید از این وضعیت رها شوید دستورات مجرب برای باطل کردن اثر سحر و جادو نتیجه بخش هستند.

دستورات مجرب برای باطل کردن اثر سحر و جادو
دستورات مجرب برای باطل کردن اثر سحر و جادو

دعای باطل جادو,دعای باطل جادو سیاه,دعاي باطل جادو,دعا باطل جادو,دعای باطل سحر جادو,دعاي باطل كردن جادو,دعای باطل شدن جادو,دعای باطل کننده جادو,دعاي باطل كننده جادو,دعا باطل سحر جادو,دعای باطل کننده جادوی سیاه,دعا باطل كردن جادو,دعا برای باطل جادو,دعا باطل سحر و جادو,دعا باطل كردن سحر و جادو,دعا باطل شدن سحر و جادو,دعا برای باطل شدن جادو,دعا براي باطل كردن جادو,دعا برای باطل سحر جادو,دعای باطل سحر و جادو,دعای باطل سحر و جادو قوی,دعاي باطل سحر و جادو,دعای باطل سحر و جادو و طلسم,دعای باطل سحر و جادوی قوی,دعای باطل شدن سحر جادو,دعاهای باطل سحر و جادو.

دستورات مجرب برای باطل کردن اثر سحر و جادو:

این باطل سحر که در کاغذ سفید بدون خط و با خودکار رنگ کبود نوشته میشه که حدودا بین ۱۴ تا ۱۷ برگ  میباشد.

این باطل سحر مخصوص کسانی هست که سحر انها زیر هفت سال است . این باطل سحر نسبت به دعای باطل سحر عمری روی پوست آهو خیلی قوی تر است و کسانی که کمی ثرمایه دارند و درامد خوبی دارن و حتی دشمن و حسود زیاد دارند این دعا خیلی برای آنها مناسب است.همچنین در این دعا چند خط از دعای زبان بند و چند خط هم از دعای قوی گشایش کار و روزی استفاده شده و صاحب دعا از روزی  و گشایش این دعا بهرمند خواهد شد و در امورات زندگی برای او زبان بندی خواهد کرد. همچنین وقتی این دعا را تحویل میگیرید باید یک سری ذکات را برای موکلین این دعا بجا بیاورید که از جمله نماز و سیر کردن شکم فقر و گرفتن روزه یا اداکردن کفاره روزه است. و هر ساله هم باید برای موکلین این دعا  ذکات را ادا کرد. زمان نوشتن این دعا ۱۰ روز است و هر روز باید چند ساعات خاص نوشته شود.و کسانی که برای صاحب دعا سحر و جادو کنند خیلی سریع بدون اینکه سحر در شخص اصابت کند سریع باطل میکند.

 

بیشتر بخوانید  دعای عظیم برای رفع بیماری ها و درمان درد های سخت

شخصی که میخواهد این دعا را درخواست دهد باید قبل از درخواست این دعا مبلغ ۳۰۰۰ هزار تومان به فقیر و ۱۷۰۰۰ هزار تومان به امام زاده ای و ۳۱ هزار تومان را به بهزیستی به عنوان ذکات نوشتن این دعا اهدا کند.و بعد تماس بگیرد و درخواست دهد.

برگرفته از سایت دعایاب

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 11 =