دستورات و ادعیه ویژه دختران دم بخت برای ازدواج

دستورات و ادعیه ویژه دختران دم بخت برای ازدواج

اگر می خواهید مشکل بخت جوانی را حل کنید و یا این که خودتان آن جوان هستید و در مطالب و عناوین سایت ها به دنبال رهگشا هستید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه این مطلب از سایت اهنوس دستورات و ادعیه ویژه دختران دم بخت برای ازدواج را بخوانید.

دستورات و ادعیه ویژه دختران دم بخت برای ازدواج
دستورات و ادعیه ویژه دختران دم بخت برای ازدواج

دستورات و ادعیه ویژه دختران دم بخت برای ازدواج,دعای ازدواج,دعای ازدواج سریع دختر,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج با معشوق,دعای ازدواج اهل سنت,دعاي ازدواج,دعای ازدواج برای پسران,دعای ازدواج فوری,دعا ازدواج اهل سنت,دعای ازدواج اهل تسنن,دعای استخاره ازدواج اهل سنت,دعای ازدواج سریع اهل سنت,دعای ازدواج از نظر اهل سنت,دعا برای ازدواج پسران,دعا برای ازدواج پسران مجرد,دعای ازدواج پسران,دعا ازدواج پسران,دعا برای ازدواج سریع پسران,دعاهای ازدواج پسران,دعای مجرب برای ازدواج پسران,بهترین دعا برای ازدواج پسران,

دستورات و ادعیه ویژه دختران دم بخت برای ازدواج

ختم بسم الله الرخمن الرحیم به تعداد دوازده هزار مرتبه . بهترین زمان برای این ختم بعد از نماز صبح جمعه و یا شب های ماه رمضان به ویژه شب قدر می باشد. ابتدا غسل کرده و پس از غسل رو به قبله نشسته و صد صلوات می گو ید و یک مرتبه آیه الکرسی تلاوت می کند و به اطراف خو د می دمد و سپس دوازده هزار مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم می گوید. ( این ذکر را کامل بگوید و گفتن بسم الله کافی نیست ) و پس از آن دو رکعت نماز حاجت بخواند و بعد از نماز ، حاجت ( یا حاجات ) خود را بخواهد و صد مرتبه صلوات گوید و ختم را تمام نماید.

بیشتر بخوانید  دعای قوی و سریع التاثیر بخت گشایی و انتخاب همسر

اگر کسی این ختم را به درستی انجام دهد تا ۴۸ ساعت بعد از ختم خواب معنوی خوبی خواهد دید و در خواب پاسخ خود را خواهد گرفت. و اگر کسی خوابی در مورد حاجت خودش ندید این ختم دو باره انجام دهد.(در ضمن این ختم برای هر حاجتی بسیار مجرب است)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 14 =