دعاهای بسیار مجرب جهت سلامتی فرزند و عدم سقط جنین

دعاهای بسیار مجرب جهت سلامتی فرزند و عدم سقط جنین

در این پست از سایت اهنوس دعاهای بسیار مجرب جهت سلامتی فرزند و عدم سقط جنین را قرار دادایم برای حفظ جنین در دوران بارداری بخواند وبرای حفظ جنین در شکم مادر و برای حفظ جنین در رحم مادرو  حفظ جنین در بارداریو به جهت باردار شدن سریع امام صادق (ع) میفرمایند؛جهت جلوگیری از سقط جنین  این دعاها  را با وضو بنویسد و بر کمر زن حامله ببندد جهت سلامتی جنین و عدم سقط جنین.

دعاهای بسیار مجرب جهت سلامتی فرزند و عدم سقط جنین
دعاهای بسیار مجرب جهت سلامتی فرزند و عدم سقط جنین

ختم سوره مریم برای جلوگیری ازسقط جنین,دعا جلوگیری از سقط جنین,بهترین دعای مخصوص رفع سقط جنین, دعای جلوگیری از سقط جنین,جلوگیری از سقط جنین درمان ناباروری,دعای پیشگیری از سقط جنین,دعا جهت جلوگیری از سقط جنین

دعا جهت درمان سقط جنین:

اگر زنی کبار دار می شو د ولی متاسفانه فرزندش در شکم میمیرد و سقط میشود این دعا را بنویسد و به همراه داشته باشد جنینش را به سلامت به دنیا خواهد اورد ان شاء الله.

بسم الله الرّحمن الرحّیم انّ الله اَلفَت الله سبّوحٌ القدّوس وَ قُدرت الله غیراسمها بحقّ هذا الا اله یا معشر الجنّ والانس ان استطعتم ان تنفذوا من اقطارالسموات و الارض فانفذوا لا تنفذون الا بسلطان و هوالسّمیع العلیم.

دعاجهت سلامتی کودک و حفظ جنین:

اگر زنی بچه دار نمیشود یاجنین در شکم سقط می شود برای جلو گیری از این بلایا این شش آیه را بر مقداری شکر بخواند در آب اندازد و بخورد همان شب مواقعه بعمل آورد در اول هر آیه بسم الله الرحمن الرحیم بگوید.

بِسمِ اللهِ السَّمیعِ الٌبَصیرِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَهُوَ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌد بِسمِ اللهِ الٌخالقِ الُعَلیمِ الّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الًفَتّاحُ الٌعَلیمٌ بِسمِ اللهِ الٌسَمیعِ الٌعَلیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَلیمِ الًخَبیرِ بِسمِ اللهِ الٌسَمیعِ الٌبَصیرِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَهُوَ الْعَزِيزُالعَلی بِرَحْمَتِكَ يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ  بِسمِ اللهِ الٌعَزیزِ الٌکَریمِ الرَّحیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَزیزِ الٌکَریمِ بِسمِ اللهِ الٌعَزیزِ الٌرَّحیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَزیزِ الرَّحیمِ.

دعا جهت جلوگیری از سقط جنین:

برای جلوگیری از سقط جنین برای زنی که بچه هایش سقط می شود و نمیتواند بچه اش که هنوز نرسیده است را نگه دارد و متاسفانه سقط می شود نیت کند و  دعای زیر را بر پارچه اى نوشته به زنى ببندند كه بچه سقط مى كند سالم خواھد ماند.

 و ان كل نفس لما علیھا حافظ فلینظر الانسان مم خلق خلق من ماء دافق فاللّه خیر حافظ و ھو ارحم الراحمین.

 

بیشتر بخوانید  دعای قوی برای حفظ مال خریداری شده

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =