دعاهای بسیار مجرب قرآنی برای فروش ملک و زمین سریع و فوری

دعاهای قرآنی برای فروش ملک و زمین سریع و فوری

دعاهای بسیار مجرب قرآنی برای فروش ملک و زمین سریع و فوری
دعاهای بسیار مجرب قرآنی برای فروش ملک و زمین سریع و فوری

دعای قرآنی فروش ملک و زمین

برای فروش زمین یا ملک خود ، هفت بار آیه شریفه ذیل را بر کاسه ای از آب بخواند و آب را در زمین یا در ملک خود بپاشد . به اذن خداوند تبارک و تعالی ، زمین یا ملکش به فروش میرسد.

. بسیار مجرب است .
وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُم بِهِ وَذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ

مجمع الدعوات

 

دعای فروش خانه و ملک

آیات کریمه ذیل را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در میان خانه یا ملک یا نزدیک آنها دفن کند به اذن خداوند سبحان بزودی ملک یا خانه اش به فروش میرسد.

این آیات را بنویسد :
(بقره آیه 199)
ثُمَّ أَفِيضُواْ مِنْ حَيْثُ أَفَاضَ النَّاسُ وَاسْتَغْفِرُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِيمٌ

(آل عمران آیه 17)
الصَّابِرِينَ وَالصَّادِقِينَ وَالْقَانِتِينَ وَالْمُنفِقِينَ وَالْمُسْتَغْفِرِينَ بِالأَسْحَارِ

دعاهای قرآنی برای فروش ملک و زمین سریع و فوری , دعای فروش منزل , دعای فروش منزل و زمین , دعای فوری فروش زمین , دعای مجرب فروش ملک و خانه , دعای مجرب فروش ملک و منزل و خانه , دعا فروش خانه , دعای خرید خانه و زمین , دعای فروش خانه فوری , دعای فروش مال , دعای فروش متاع

**************************************************

ذکر و دعا و طلسم قوی مخصوص فروش فوری منزل و خانه و مغازه در سایت اهنوس

ذکر و دعا و طلسم قوی مخصوص فروش فوری منزل و خانه و مغازه در سایت اهنوس
ذکر و دعا و طلسم قوی مخصوص فروش فوری منزل و خانه و مغازه در سایت اهنوس

در این پست از سایت بزرگ اذکار و ادعیه قرانی اهنوس ohnoos ذکر و دعا و طلسم قوی مخصوص فروش فوری منزل و خانه و مغازه در سایت اهنوس را برای شما سروران عزیز و گرامی قرار دادیم . امیدواریم مشکل گشای شما عزیزان باشد . التماس دعا

ادعیه فراوانی برای فروش متاع و ملک و منزل وجود دارد که بسیاری از آنها بعضا مجرب هم هستند.دعایی که ذیلا ذکر میگردد نیز در برخی از کتب ادعیه اشاراتی به آن گردیده است. در انجام هر دعایی نیت خالص دعا کننده و اعتقاد قلبی به تاثیر دعایش بسیار مهم و کارگشاست.

دعای شریفه ذیل برای فروش زمین و باغ و ملک و منزل مسکونی و غیره میباشد (و نیز معاوضه زمین یا ملک و متاع خواهد بود) و اگر ملکی تا به حال به فروش نمیرفت ،  دستورالعمل ذیل را طبق دستور انجام دهد مشکل فروش ملکش حل خواهد شد.  در کتب بسیاری از علما این دعای شریف آورده شده،و منقول است از حضرت فاطمه زهرا(س) .

دستورالعمل آن دعای شریف بدین شرح است که باید ابتدا همراه با نیت خالصانه و با تقرب به درگاه الهی و با طهارت و وضو و.پس از نمازهای یومیه به مدت ٩ روز و روزی ۱۴ مرتبه دعا را قرائت نماید . دعای شریف ذیل را :

اَللّٰهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِحَقُّ وَلیِّکَ مُحَمّدِبْنِ عَلِیٍّ اِلاّٰ جُدْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ وُسْعِکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ اَغْنَیتَنی عَمَّنْ سِواٰکَ وَ جَعَلْتُ حاٰ جَتی اِلَیْکَ وَ قَضٰا ءَهٰا عَلَیْکَ اِنَّکَ لِمٰا تَشٰاءُ قَدیرٌ.

********************************************************

بازنشر : سایت اهنوس (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی)

بیشتر بخوانید  دعاهای قوی و سریع الاتاثیر برای فروش خانه - ملک و متاع

درباره ی مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =