دعایی بسیار مجرب برای شفا و بهبود و خلاصی از درد کبد

دعایی بسیار مجرب برای شفا و بهبود و خلاصی از درد کبد

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکاراهنوس به دعایی بسیار مجرب برای شفا و بهبود و خلاصی از درد کبد پرداخته ایم. برای بهبود و خلاصی از درد کبد و شفتی درد کبد دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی بسیار مجرب برای شفا و بهبود و خلاصی از درد کبد
                             دعا  برای شفا و بهبود و خلاصی از درد کبد

دعای از بین رفتن درد کبد, بهترین دعای مخصوص شفای بیماری, ادعیه سریع الاجابه شفای درد ها و بیماری ها, ادعیه سریع التاثیر و تضمینی جهت درمان انواع بیماری ها و مریضی ها, آیات مجآیات مجرب برای شفای بیماری میگرن – دعای رهایی از درد میگرن, بهترین دعای مخصوص شفای بیماری, دعای خلاصی از درد کبد, دعای بسیار مجرب جهت شفای بیماران – دعای بهبود حال مریضان

سوره شفای همه دردها:

در آثار و خواص سوره از پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم روایت شده: اگر سوره قصص را بنویسند و آنگاه با آب آنرا بشویند، همه دردها و ناراحتی ها از آنها برطرف می شود.

درمان درد شکم و کبد و طحال از امام صادق علیه السلام نقل شده:

اگر نوشته سوره قصص را بر کسی که درد شکم یا بیماری طحال یا درد کبد یا هر گونه درد دیگری در درون بدن دارد بیاویزند، بهبود می یابد.

شفای ۹۹ درد که کمترین آن ناراحتی است لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ

سید بن طاووس در کتاب مهج الدعوات، این دعا را منسوب به پیامبر اکرم (ص) می‌داند که به‌واسطه امام جعفر صادق (ع) بیان شده‌است.مورد استفاده این دعا برای بیماری صعب‌العلاجی بوده که مجموع پزشکان زمان از درمان آن ناامید شده بودند.

گفته‌اند که برای شفای مرض صعب‌العلاج، بعد از نماز صبح، چهل مرتبه این دعا را بخوانید:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ بنام خداى بخشاینده مهربان اَلْحَمُدللَّهِ رَبِّ الْعالَمینَ ستایش خاص خدا پروردگار جهانیان است حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ بس است ما را خدا و نیکو وکیلى است تَبارَکَ اللَّهُ اَحْسَنُ الْخالِقینَ تبریک باد بر خداوند که بهترین خلق کننده‌است وَلا حَوْلَ وَلاقُوَّهَ اِلاَّ بِاللَّهِ الْعَلِىِّ الْعَظیمِ هیچ تحول و نیرویی جز به واسطه‌ی خداوند بلندمرتبه و بزرگ وجود ندارد.

برگرفته از سایت دعاسایت

بیشتر بخوانید  دعای سریع التاثیر و مجرب دفع بلا ها و سختی ها

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 12 =