دعایی مجرب برای داشتن اخلاق خوب و سربه راه شدن‌ فرزند

دعایی مجرب برای داشتن اخلاق خوب و سربه راه شدن‌ فرزند

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار اهنوس به دعایی مجرب برای داشتن اخلاق خوب و سربه راه شدن‌ فرزند پرداخته ایم. برای حسن اخلاق و رفع عصبانیت  سر به راه شدن دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای داشتن اخلاق خوب و سربه راه شدن‌ فرزند
دعایی مجرب برای داشتن اخلاق خوب و سربه راه شدن‌ فرزند

دعایی مجرب برای داشتن اخلاق خوب و سربه راه شدن‌ فرزند,دعای مجرب برای سربه راه شدن فرزند و ترک اعمال ناپسند و دوستان ناباب,ذکر و دعا برای عاقل شدن,دعای قوی برای رام و اهل شدن فرزند,دعای سریع الاجابه برای سربه راه شدن پسر,مجرب ترین دعا جهت خوب شدن اخلاق فرزند

دعایی مجرب برای داشتن اخلاق خوب و سربه راه شدن‌ فرزند:

هر روز این دعا را بخوانید و همچنین به خوراک او هم خوانده شود.

ربَّنا وَ اجْعَلْنا مُسْلِمَیْنِ لَکَ وَ مِنْ ذُرِّیَّتِنا أُمَّهً مُسْلِمَهً لَکَ وَ أَرِنا مَناسِکَنا وَ تُبْ عَلَیْنا إِنَّکَ أَنْتَ التَّوَّابُ الرَّحیم.

این عمل از مجربات میباشد

***********************************

دعا برای مطیع کردن فرزند و سر براه شدن آن:

این ختم رو حتما کامل انجام بدید و با اعتقاد و ایمان کامل:

اول اینکه:

در سه هفته اول ماه قمری شروع کنید و ابتدا این مرحله را هفت روز انجام دهید و بعد به سراغ ختم مرحله دوم روید آیه الکرسی را هفت روز بعد از اذان صبح قبل از آن که با کسی حرف بزنید رو به قبله یازده مرتبه بخوانید و ما بین دو عین ( یشفع عنده ) محبت و مطلیع شدن فرزند را قصد نماید . که آن فرزند مطیع شما گردد.

دوم اینکه:

بعد از انجام ختم اول بلافاصله ختم دوم را انجام دهید  به این صورت که این دعا را هر صبح بعد از نماز یک بار بخوان حداقل تا چهل روز و اگر میتوانی برای همیشه

بعد از خواندن هم نیت کنید تا فرزند شما مطیع و فرمانبردار شما شود

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرحیم

استغفر اللَّهُ الَّذِى لَا اله الَّا هُوَ الْحَىِّ الْقَیُّومُ وَ أَتُوبُ الیه اسْتَغْفَرَ اللَّهِ مِنْ جَمِیعِ مَاکَرَهُ اللَّهِ اللَّهُمَّ أَنَّى أَسْتَغْفِرُکَ مَا قَدَّمْتُ وَ مَا أَخَّرْتُ وَ مَا أَسْرَرْتُ وَ مَا أَعْلَنْتُ مِنْ مَعْصِیَتِکَ وَ أَسْتَغْفِرُکَ مِنَ الذُّنُوبِ الَّتِى لَا یَغْفِرُهَا غَیْرِکَ وَ لَمْ یَطَّلِعْ عَلَیْهَا سِوَاکَ وَ لَا یَسَعُهَا الَّا حِلْمُکَ وَ لَا یُتَجَاوَزُ مِنْهَا الَّا عَفْوِکَ وَ أَسْتَغْفِرُکَ مِنْ کُلُّ یَمِینٍ صَدْرِ مِنًى فَخَالَفْتَ مِنْهَا وَ أَسْتَغْفِرُکَ مِنْهَا یَا لَا اله الَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ أَنِّى کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ وَ أَسْتَغْفِرُکَ یَا عَالِمَ الْغَیْبِ وَ الشهاده مِنْ کُلِّ سَیِّئُهُ عَمِلْتُهَا فِى بَیَاضُ النَّهَارِ وَ سَوَادُ اللَّیْلِ وَ مِلَاءُ وَ خَلَاءٍ وَ سُرَّ وَ علانیه وَ أَنْتَ نَاظِرُ بِهَا أَلْهَى اذا ارتکبتها وَ انیت بِهَا مِنِ الْعِصْیَانِ یَا حَلِیمُ یَا کَرِیمُ وَ أَسْتَغْفِرُکَ لِکُلِّ سَیِّدِ الْمُرْسَلِینَ وَ الینا مَنْ نَبِیِّکَ مُحَمَّدٍ وَ اله الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ الْمَعْصُومِینَ مِنْ ال طه وَ یس بِرَحْمَتِکَ یَا ارْحَمَ الرَّاحِمِینَ.

سوم اینکه:

اگه این عمل رو انجام بدید هم خانوادتان از هر سحر و چشم زخم در امان هستند و هم برای همیشه خانواده شاد و مطیع و فرمانبردار دارید و هم همشان به راه راست هدایت میشن و زندگی خوب و شادی دارید و هم رزق و روزی تان زیاد تر میشه

برای این کار هر روز ۵۰ ایه از قرآن را بخوانید و هر ایه ای که میخوانید به اب فوت کنید و در اخر اب را به تمام اعضای خانواده بدهید بخورند و اگر هم مشکل در خوردن دارید و یا کسی از اعضای خانواده قبول به خوردن نمیکند  میتوانید  در داخل چای بریزید و یا در غذا.

روش خواندن به این صورت است که از اول قران شروع کنید و هر روز ۵۰ ایه را بخوانید تا زمانی که تمام ایات قران به اتمام رسیده باشد.مطمئن باشید که هر وقت یک بار قران را به این شکل ختم کنید واب را به همه اعضای خانواده خود دهید.میبینید که چه معجزه ای در زندگیتان رخ داده.

ذکات عمل:

بعد از انجام مرحله اول اگر میتوانید یک قربانی انجام دهید و بیرون به مستمند دهید و اگر نمیتوانید مبلغ به اندازه ۱۰  قرص نان ذکات بیرون دهید و روز هفتم دو رکعت نماز برای حضرت ابوالفضل بخوانید و ۱۴ صلوات بفرستید.

برگرفته از سایت دعایاب

بیشتر بخوانید  دعاهای قوی برای افزایش مشتری و فروش زیاد بسیار مجرب

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =