دعای ادای قرض و مشکلات رهایی از گرفتاری ها

دعای ادای قرض و مشکلات رهایی از گرفتاری ها

امروز و در این مطلب از سایت اهنوس قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای شرح دهیم که باعث می شود از مشکلات گرفتاری ها و سختی های مالی در امان بمانید و زندگی تان عاری از خطرات و سختی های ریز و درشت گردد.

دعای ادای قرض و مشکلات رهایی از گرفتاری ها
دعای ادای قرض و مشکلات رهایی از گرفتاری ها

دعای ادای قرض و مشکلات رهایی از گرفتاری ها,دعا جهت پرداخت ادای قرض سنگین,دعای سریع الاجابه برای ادای قرض سنگین,دعای مجرب برای ادای قرض سنگین,دعای ادای قرض و دین,دعا برای ادای قرض سریع,دعای سریع برای ادای قرض,دعای سریع الاجابه برای ادای قرض,دعا جهت ادای سریع قرض,دعای سریع الاجابه ادای قرض,دعای سریع الاجابه جهت ادای قرض,دعای سریع اجابت برای ادای قرض,دعا برای ادای قرض و وام

دعای ادای قرض و مشکلات رهایی از گرفتاری ها

در کتاب شریف بلد الامین روایتی از حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم نقل شده است که تأثیری شگفت انگیز برای دعای زیر بر شمرده است. در این روایت آمده است: هر کس روزی ده بار این دعا را بخواند، حق تعالی چهار هزار گناه کبیره اش را می آمرزد و از سختی های مرگ رهایی اش می دهد و فشار قبر و صد هزار هول قیامت را از او دور می کند و از شر شیطان و لشکرهایش نجاتش می بخشد و قرضش را ادا می کند و اندوهش را برطرف می سازد.
گاه برخی مردم که خدا را با خود می سنجند و کارهای حق تعالی را با کارهای خویش قیاس می کنند، بر چنین روایاتی ایراد می گیرند که چگونه خواندن چند جمله، این همه اثر دارد و ثواب در پی می آورد. باید به چنین کسانی گفت: اگر خدا نیز مانند انسان ها و کارهایش مانند کارهای آنان می بود، دیگر چگونه می توانستیم او را ارحم الراحمین و جواد و کریم و رحیم و رحمن و… بخوانیم؟!وانگهی، تأثیری که در این گونه دعاها هست، برای شیعیان علی بن ابی طالب علیه السلام است، نه برای کسان دیگر. البته ممکن است دیگران نیز سودی ببرند، ولی اثر و ثواب کامل تنها به شیعیان می رسد؛ شیعیانی که در این دنیای بحران زده فریب خورده، هنوز بر عهد خود با علی علیه السلام پابرجایند و در دنیایی که بیش ترینه مردمش بر باطل و آیین های دروغین و گمراه کننده پای می فشارند و در فساد و فحشا و ستم و جنایت غوطه ورند، شکیبایی می ورزند و ندای علی، علی و حسین، حسین سر می دهند. آیا خداوند کریم به چنین بندگانی چنان ثواب هایی نمی دهد؟!
باری، دعای حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم چنین است که در زیر می آید:
أعددت لکل هول لا اله الا الله و لکل هم و غم ما شاء الله و لکل رخاء الشکر لله و لکل أعجوبة سبحان الله و لکل مصیبة انا لله و انا الیه راجعون و لکل ضیق حسبی الله و لکل قضاء و قدر توکلت علی الله و لکل عدو اعتصمت بالله و لکل طاعة و معصیة لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم. (243)

بیشتر بخوانید  ختم مجرب و عظیم برای ادای وام و دین و قرض

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − سه =