دعای حل مشکلات و گره های مالی – دعای روزی

دعای حل مشکلات و گره های مالی – دعای روزی

امروز و در این مطلب از سایت اهنوس قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و اسلامی شرح دهیم و در واقع اگر می خواهید در زندگی از مشکلات اقتصادی در امان باشید دعای حل مشکلات و گره های مالی – دعای روزی را بخوانید که ان شاء الله حاجت می گیرید.

دعای حل مشکلات و گره های مالی - دعای روزی
دعای حل مشکلات و گره های مالی – دعای روزی

دعای حل مشکلات و گره های مالی – دعای روزی,دعا رفع مشکلات و گرفتاری,دعای رفع مشکل و گرفتاری,دعا برای حل مشکلات و گرفتاری,دعا برای حل مشکل و گرفتاری,دعا برای رفع مشکلات و گرفتاری,دعا برای رفع مشکلات و گرفتاری ها

دعای حل مشکلات و گره های مالی – دعای روزی

من بارها آن دعا را تجربه كردم و هر بار گشايشى سريع در كارم مشاهده كردم تا آن كه آن را براى مدّتى گم كردم و پيوسته تأسّف مى‏ خوردم و از رفتار بد خويش استغفار مى‏ كردم ؛ تا اين كه شخصى نزد من آمد و گفت : اين دعا در فلان جا از تو افتاده است .

البتّه من به خاطر نداشتم كه آنجا رفته باشم ، ولى به هر حال آن را پيدا كردم و برداشتم و سجده شكر الهى به جاى آوردم . و دعا اين است :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

رَبِ اَسئَلُکَ مَدَداً روحانیّاً تَقوی بِهِ قوایَ الکُلِیة و الجُزئیة ، حَتی اَقهَرَ بِمَبادی نَفسی کُلُ نَفسٍ قاهِرَةٍ فَتَنقَبِضَ لی اِشارَةُ َقائِقِها، اِنقباضاً تَسقُط بِه قُواها ، حَتی لا بَیقی فِی الکَونِ ذُو رُوحٍ اِلّا وَ نارُ قَهری قَد اَحرَقَت ظُهُورَه.یا شَدیدُ یا شَدیدُ یا ذَالبَطشِ الشَدید یا قاهِرُ یا قَهّار، اَسئَلُکَ بِما اَودَعتَهُ عِزرائیلَ مِن اَسمائِک اَلقَهریة ، فَانفَعَلَت لَه  النُفُوس بِالقَهرِ اَن تودِعَنی هذا السِّرِّ فی هذهِ السّاعّةِ حَتی اُلَیِن بِه کِلَّ صَعبٍ وَ اُذَلِّل بِه کُلَّ مَنیع ،بِقُوَتِکَ یا ذَا القُوَةِ المَتین.

بیشتر بخوانید  دعای سریع رفع مشکلات مالی برای گشایش در مشکلات مالی

دعای حل مشکلات بزرگ

اين دعا هنگام سحر – در صورت امكان – سه مرتبه و هنگام صبح سه مرتبه و در شب نيز سه مرتبه خوانده شود . البتّه اگر مشكلات خواننده اين دعا بسيار سخت و غير قابل تحمّل است پس از قرائت دعا سى مرتبه اين دعا را نيز بخواند :

يا رَحْمانُ يا رَحيمُ ، يا أَرْحَمَ الرَّاحِمينَ ، أَسْئَلُكَ اللُّطْفَ بِما جَرَتْ بِهِ الْمَقاديرُ .

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 18 =