دعای زیاد شدن روزی و فراوانی و پرداخت بدهی و وام

دعای زیاد شدن روزی و فراوانی و پرداخت بدهی و وام

زندگی روزمره ما انسان ها عموما با مشکلات مالی درگیر است و اگر بخواهیم از این شرایط رها شویم قطعا خواندن دعا ها و ذکر های مجرب مسیر موفقیت را آسان تر می کند، از این رو بهترین کار این خواهد بود که دعای زیاد شدن روزی و فراوانی و پرداخت بدهی و وام را بخوانید.

در واقع این دعا سبب می شود شما از این سختی ها گذر کرده و موفقیت های بیشتری را در مقابل خود ببینید و اگر احساس می کنید وضعیت خوبی در سرانجام و عاقبت منتظرتان نیست باید سعی و تلاش خود را چند برابر کنید.

دعای زیاد شدن روزی و فراوانی و پرداخت بدهی و وام
دعای زیاد شدن روزی و فراوانی و پرداخت بدهی و وام

دعای زیاد شدن روزی و فراوانی و پرداخت بدهی و وام,دعا جهت ادای بدهی,دعای مجرب برای ادای بدهی,دعای روز یکشنبه,دعای روزی فراوان,دعای روزی دهنده,دعای روزی صوتی,دعای روزی چهارشنبه,دعای روزی امام جواد,دعای روزی زیاد مغازه,دعای روزی امام سجاد,دعای روزی شنبه,دعای روزی جمعه,دعای روزی ایت الله بهجت,دعای روزی از غیب,دعای روزی و ثروت,دعای روزی و برکت,دعای روزی برکت,دعای روزی روز جمعه,دعای روزی خانه,دعای روزی بی حساب,دعای روزی فراوان صوتی,دعای مجرب ادای بدهی و قرض,

دعای زیاد شدن روزی و فراوانی و پرداخت بدهی و وام

دعایی که نقل می شود برای سعادت دنیا و آخرت و فراوانی روزی و پرداخت قرض ها  مجرب است در چهارده روایت این دعا ذکر شده است . بعد از هر نماز هفت مرتبه خوانده شود .

بیشتر بخوانید  ختم و دعای مجرب برای طلب حاجات و خواسته ها

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِيمِ‏ بِسْمِ‏ اللَّهِ‏َ مَا شَاءَ اللَّهُ‏ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيمِ  تَوَكَّلْتُ‏ عَلَى الْحَيِّ الَّذِي لا يَمُوتُ‏، وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي‏ لَمْ‏ يَتَّخِذْ صَاحِبَةً وَ لَا وَلَداً، وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ شَرِيكٌ فِي الْمُلْكِ، وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ‏ وَلِيٌّ مِنَ الذُّلِّ وَ كَبِّرْهُ تَكْبِيراً

 

در کتاب عدّة الداعی ابن فهد (قدس‌سره) از معاذ بن جبل از رسول اکرم  فرمودند است که فرمودند: ای معاذ! هر وقت قرض دار شدی، بخوان سورة«ملک» را تا آخر، پس از تلاوت سوره بگو: «یا رَحْمانَ الدُّنیا وَ الْآخِرةِ وَ رَحیمَهُما تُعْطی مِنْهُما ما تشاءُ و تَمْنَعُ مِنْهُما ما تَشاءُ صلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّدٍ و اقْضِ عَنّی دَیْنی.» اگر قرض تو برابر موجودات روی زمین باشد، خداوند ندا می­فرماید و برییء الذّمه می ­شوی.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 7 =