دعای محبت و محبوبیت سریع التاثیر و تجربه شده

دعای محبت و محبوبیت سریع التاثیر و تجربه شده

در یکی دیگر از عناوین و پست های اهنوس رهگشای تجربه شده ای به شما عزیزان می آموزیم اگر می خواهید محبت میان خود و شخص دیگری را برقرار کنید، در ادامه این پست دعای محبت و محبوبیت سریع التاثیر و تجربه شده را بخوانید که ان شاء الله هر چه سریع تر حاجت می گیرید.

دعای محبت و محبوبیت سریع التاثیر و تجربه شده
دعای محبت و محبوبیت سریع التاثیر و تجربه شده

دعای محبت و محبوبیت سریع التاثیر و تجربه شده,دعا برای محبوبیت بین همه,دعا برای محبوبیت در بین مردم,دعا برای محبوبیت در جمع,دعا برای محبوبیت نزد دیگران,دعاي محبوبيت نزد مردم,دعا برای محبوبیت نزد مردم

دعای محبت و محبوبیت سریع التاثیر و تجربه شده

برای اینکه محبتش در دل همگان افتد و تمامی افراد دوستش بدارند سعی کند که همیشه با وضو و طهارت باشد. آیه شریفه ذیل را با گلاب و زعفران بر روی کاغذ بدون خط بنویسد و در شرایط پاکی و طهارت کامل با خود به همراه داشته باشد.

(( یُحِبّونَهُم کَحُبِّ الله اَلذینَ امَنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه ))

*****************************

(اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ)

(اگر فرد خاصی مورد نظر است میتواند پس از پایان دعا نام آن فرد و مادرش را ذکر نماید یا بنویسد. مثلا میتواند به این نحو بگوید :

بیشتر بخوانید  دعای رفع چشم زخم و جادو - چشم زخم چیست و راهکار مبارزه با آن

(اللهم لَیّن و سَخّر لی قلبَ بهناز بنت هاجر علی حبِ و محبهِ سهیل ابن شهناز)

توجه شود :

میتواند صبح روز جمعه به نیت مهر و محبت مطلوبش هفت بار بخواند. همچنین میتواند با گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط بنویسد و با خود همراه داشته باشد.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 15 =