دعای پر خیر و برکت شب نیمه شعبان

دعای پر خیر و برکت شب نیمه شعبان

وقتی ماه شعبان به نیمه رسیده است شما می توانید دعایی عظیم را بخوانید که موجب برقراری ارتباط با الله متعال و طلب هر خواسته ای که دارید در کم ترین زمان ممکن و اجابت آن می شود و همین طور از ثواب بی شمار و غیرقابل تصوی نزد خدا برخوردار است.

شب ولادت امام زمان علیه السلام بهترین زمان برای خواندن این دعا ها و اذکار می باشد و قطعا وقتی کسی در این شب حاجت نیکویی داشته باشد به آن خواهی رسید. به خدای توانا و دانا توکل کنید که او راهگشای هر سختی و مشکلی در زندگی خواهد بود.

دعای پر خیر و برکت شب نیمه شعبان
دعای پر خیر و برکت شب نیمه شعبان

دعای پر خیر و برکت شب نیمه شعبان,دعای نیمه شعبان برای حاجت,دعای نیمه شعبان اهل سنت,دعای نیمه شعبان پیامبر,دعای نیمه شعبان بین نماز مغرب و عشا,دعای نیمه شعبان صوتی,دعای نیمه شعبان 21 مرتبه,دعای نیمه شعبان برای ازدواج,دعای نیمه شعبان صوت,دعای نیمه شعبان pdf,دعا در نیمه شعبان,دعا روز نیمه شعبان,دعاهای نیمه شعبان,التماس دعا نیمه شعبان,دعای روز نیمه شعبان,ذکر و دعای شب نیمه شعبان مجرب,دعای سریع التاثیر و تضمینی شب نیمه شعبان,ادعیه و اذکار برای شب نیمه شعبان تضمینی و سریع التاثیر,

دعای پر خیر و برکت شب نیمه شعبان

در شب نیمه شعبان ماه که شب برات می گویند و شب ولادت امام زمان علیه السلام است بیست و یک نوبت این دعا را بخواند در بین مغرب و عشا پیش از تکلم با کسی؛ تا شب برات سال آینده هیچ مکروهی به او نرسد و اگر عمر او تمام شده باشد عمر مجدد یابد.
اللهم انک علیم ذو اناه و لا طاقه لنا بحکمک یا اللَّه یا اللَّه یا اللَّه الامان الامان الامان من الطاعون و الوبا و موت الفجاه و سوء القضاء و شماته الاعداء ربنا اکشف عنا العذاب انا مومنونن برحمتک یا ارحم الراحمین (ایضا بخواند) اللهم لک الحمد عدد عفوک عن عبادک برحمتک یا ارحم الراحمین.

بیشتر بخوانید  دعای پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) در شب نیمه شعبان

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =