دعا برای به هوش آمدن بیمار از کما – دعای قرآنی برای نجات از کما

دعا برای به هوش آمدن بیمار از کما – دعای قرآنی برای نجات از کما

در صورتی که می خواهید بیمار در کما هر چه زودتر به هوش بیاید پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت هاروس دعا برای به هوش آمدن بیمار از کما – دعای قرآنی برای نجات از کما را بخوانید. ان شاء الله که خیر حاصل می شود و گره زود تر باز می شود.

 دعا برای به هوش آمدن بیمار از کما – دعای قرآنی برای نجات از کما
            دعا برای به هوش آمدن بیمار از کما – دعای قرآنی برای نجات از کما 

دعای فوری برای درمان درد ها و مریضی های سخت,دعا برای درد دندان در بارداری,دعای درد گردن و شانه,دعای درد شکم و قولنج,دعای برای درد و تب بر,دعای درد معده و شکم,دعا برای درد معده و شکم,دعای درد زانو و پا,دعای درد کمر و پا,دعا برای درد کمر و پا,دعا برای رفع درد کمر و پا,دعای کمر درد و پادرد, ادعیه سریع التاثیر و تضمینی جهت درمان انواع بیماری ها و مریضی ها

دعای پیامبر اکرم برای شفای بیماری ها:

سید بن طاووس در کتاب مهج الدعوات، این دعا را منسوب به پیامبراکرم (ص) می‌داند که به‌ واسطه امام جعفر صادق (ع) بیان شده‌است.مورد استفاده این دعا برای بیماری صعب‌العلاجی بوده که مجموع پزشکان زمان از درمان آن ناامید شده بودند. گفته‌اند که برای شفای مرض صعب‌العلاج از جمله بیماری کما بعد از

نماز صبح چهل مرتبه

این دعا را بخوانید :متن دعا به همراه ترجمه :

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِبنام خداى بخشاینده مهربان اَلْحَمُدللَّهِ رَبِّ الْعالَمینَ ستایش خاص خدا پروردگار جهانیان است حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ بس است ما را خدا و نیکو وکیلى است

تَبارَکَ اللَّهُ اَحْسَنُ الْخالِقینَ تبریک باد بر خداوند که بهترین خلق کننده‌است وَلا حَوْلَ وَلاقُوَّهَ اِلاَّ بِاللَّهِ الْعَلِىِّ الْعَظیمِ هیچ تحول و نیرویی جز به واسطه‌ی خداوند بلندمرتبه و بزرگ وجود ندارد.

دعای قرآنی جلوگیری از مسمومیت و رهایی از بیماری های سخت:

در کتاب خزینة الجواهر نقل شده که عبداللَّه بن ابی که یکی از روسای یهود بود غذای مسمومی راه حضرت رسول اکرم صلی اللَّه علیه و آله و امیرالمومنین علیه السلام خورانید ولی امیرالمومنین علی علیه السلام قبل از خوردن این دعا را خواند و به برکت آن مسموم نشدند.

بِسْمِ اللَّهِ الشَّافِی، بِسْمِ اللَّهِ الْکَافِی، بِسْمِ اللَّهِ الْمُعَافِی، بِسْمِ  اللَّهِ الَّذِی لَا یَضُرُّ مَعَ اسْمِهِ شَیْ‏ءٌ، وَ لَا دَاءٌ فِی الْاَرْضِ، وَ لَا فِی السَّمَاءِ وَ هُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیم‏

به نام خداوند شفا بخش، به نام خداوند کفایت‏ کننده، به نام  خداوند عافیت دهنده، به نام خدایی که با یاد کردن نامش هیچ  چیزی و هیچ مرضی در زمین و آسمان ضرر نمی ‏رساند، و اوست شنوا و دانا.

دعای درمان امراض مجرب فوری

از جمله دعا‌های سریع‌الاجابه برای شفای مریض، دعای منسوب به امام صادق است. از زبان یکی از اصحاب امام صادق (ع) نقل شده که ایشان به امام گفته‌اند، دردی دارم و امام فرموده‌اند:

بگو: بسم الله

سپس بر قسمتی که درد دارد، دست بکش و بگو:

اعوذ بعزه الله، و اعوذ بقدره الله، و اعوذ برحمه الله، و اعوذ بجلال الله.پناه می‌برم به عزت خدا! پناه می‌برم به قدرت خدا! پناه می‌برم به رحمت خدا! پناه می‌برم به جلال خدا!و اعوذ بعظمه الله، واعوذ بجمع الله، و اعوذ برسول الله.پناه می‌برم به عظمت خدا! پناه می‌برم به جمع خدا! پناه می‌برم به رسول خدا!و اعوذ باسماء الله، من شر ما احذر و من شر ما اخاف علی نفسیو .پناه می‌برم به اسم‌های خدا از شر هر چه از آن حذر دارم و از شر هر چه که از آن بر خود بیمناکم!و هفت مرتبه این‌کار را بکن.

برگرفته از سایت دعایاب

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 3 =