دعا های دفع سحر و جادو – دعای دفع خطر

دعا های دفع سحر و جادودعای دفع خطر

در یکی دیگر از پست ها و مطالب اهنوس رهگشای اسلامی و قوی می خوانیم که باعث می شود در صورتی که می خواهید از اثرات سحر و جادو در امان بمانید ان شاء الله که نتیجه گرفته و سختی ها زود تر حل می شود.

دعا های دفع سحر و جادو - دعای دفع خطر
دعا های دفع سحر و جادو – دعای دفع خطر

دعا های دفع سحر و جادو – دعای دفع خطر,دعای باطل سحر,دعای باطل سحر قوی,دعای باطل سحر قفل,دعای باطل سحر دفن شده,دعاي باطل سحر,دعای باطل سحر عمری,دعای باطل سحر بسیار قوی,دعاي باطل سحر قوي,دعای باطل سحر جادو,دعای باطل سحر 

دعا های دفع سحر و جادو – دعای دفع خطر

محمد بن عیسی گوید از حضرت رضا(ع) در باره سحر پرسیدم؛ حضرت فرمود: سحر واقعیت دارد و به اذن خدا اثر می کند. هر گاه تو را سحر کردند دستت را تا مقابل صورتت بالا ببر و این دعا را بخوان: «بِسْمِ اللَّهِ الْعَظِیمِ بِسْمِ اللَّهِ الْعَظِیمِ رَبِّ الْعَرْشِ‏ الْعَظِیمِ‏ إِلَّا ذَهَبَتْ‏ وَ انْقَرَضَت‏؛ در ادامه حدیث آمده است؛ راوی گوید: از آن حضرت پرسیدم چشم زخم واقعیت دارد؟ فرمود: آری هر گاه تو را چشم زنند کف دستت را مقابل صورتت قرار ده و سوره «حمد» و «قل هو اللَّه أحد» و «معوّذتین» را قرائت کن و هر دو کف را به صورتت بکش. خداوند تو را از گزند آن حفظ می کند.»(مکارم الأخلاق، ص: 413) راه های باطل کردن سحر و جادو 2. فردی که سحر شده آیات: «قالَ مُوسی ما جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لا یصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ، وَ یحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِکلِماتِهِ وَ لَوْ کرِهَ الْمُجْرِمُونَ»(یونس، 81) و «وَ أَوْحَینا إِلی مُوسی أَنْ أَلْقِ عَصاک فَإِذا هِی تَلْقَفُ ما یأْفِکونَ، فَوَقَعَ الْحَقُّ وَ بَطَلَ ما کانُوا یعْمَلُونَ، فَغُلِبُوا هُنالِک وَ انْقَلَبُوا صاغِرِینَ»(اعراف، 117تا 119) را همیشه همراه خود داشته باشد. 3. این آیه را هفت بار بر سحر شده بخوانند: «سَنَشُدُّ عَضُدَک بِأَخِیک وَ نَجْعَلُ لَکما سُلْطاناً فَلا یصِلُونَ إِلَیکما بِآیاتِنا أَنْتُما وَ مَنِ اتَّبَعَکمَا الْغالِبُونَ»(قصص، 35) پس به طور کلی باید از شر سحر ساحران به خدا پناه برد.

بیشتر بخوانید  دستور قوی برای گشایش و باطل کردن سحر و رهایی از جادو

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =