دعا های محبت و جلب عشق – دعای زیاد شدن علاقه

دعا های محبت و جلب عشق – دعای زیاد شدن علاقه

امروز و در این پست و یکی دیگر از عناوین سایت اهنوس به شما عزیزان رهگشای قوی می آموزیم که باعث می شود به علاقه عمیق رسیده و از سختی ها، تلخی ها و بلا ها نیز در امان بمانید و ان شاء الله که مشکلات شما یک به یک حل گردد.

دعا های محبت و جلب عشق - دعای زیاد شدن علاقه
دعا های محبت و جلب عشق – دعای زیاد شدن علاقه

دعا های محبت و جلب عشق – دعای زیاد شدن علاقه,دعای عشق و علاقه شدید از راه دور,دعای عشق و علاقه بین زن و شوهر,دعاي عشق و علاقه,دعای ایجاد عشق و علاقه,دعای افزایش عشق و علاقه,دعای ایجاد عشق و علاقه از راه دور,دعا برای عشق و علاقه

دعا های محبت و جلب عشق – دعای زیاد شدن علاقه

در روز جمعه ساعت زهره در دو کاعذ با اب گلاب و زعفران نوشته شود . بخورات: جاوی و عنبر :: سپس یکی را به مطلوب بخورانند و یکی را طالب با خود نگه دارد .
فقط در امر حلال استفاده شود
بسم الله الرحمن الرحیم وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَإِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ

***************************

اگر خواهی کسی را محب خود گردانی بستان 41 دانه فلفل سیاه را چهار نوبت بخوان بر هر دانه فلفل یک مرتبه سوره قریش را و در آتش اندازد که از محبت بیم است دیوانه گردد و آنکس بی خود گردد و فلفل از آتش بیرون آورد تا هلاک نشود.

بیشتر بخوانید  نماز برای موفقیت در امور پر ریسک و خطرناک تجربه شده

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَةَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿٣﴾
الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ ﴿٤﴾

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =