ذکر رفع وحشت – دعای رفع ترس و استرس

در این مطلب به رسم همیشگی برای شما ذکر و دعای رفع وحشت و ترس را آورده ایم، دعایی مجرب برای دوری از هرگونه ترس و خشم در زندگی.

ذکر رفع وحشت

زندگی ما ممکن است در برخی مراحل خاص پیچیدگی های زیادی به خود ببیند و به همین دلیل سخت ترین ها برای ما رخ می دهد، بیشتر هم سعی می کنیم که از آن ها فرار کرده و به راه چاره ای پناه ببریم، آیا آیا واقعا شدنی است؟ شاید بگویید برای ما فعلا چنین نیست.

دعا ها و ذکر های مجرب همیشه می توانند آرامش بخش روح و جسم شما باشند، لحظاتی که خیلی دیر و پر طلاطم می گذرند، با ذکر ها رفع می شوند. پس به خدای یگانه اعتماد کنید تا آرامش پیدا کنید.

دعای زیر را امام صادق (ع) برای دور شدن ترس و وحشت یک فرد مبتلا به بیماری روانی برای او تجویز کرد:

بسم الله و بالله و توکلت علی الله، و انه من یتوکل علی الله فهو حسبه ان الله بالغ امره، قد جعل الله لکل شی ء قدراً، اللهم اجعلنی فی کنفک و فی جوارک، و اجعلنی فی امانک و منعک

(به نام خدا، و در پناه خدا، توکل می کنم بر خدا، چرا که کسی که به خدا توکل کند، خداوند مهمات او را کفایت کند و خدا برای هر چیزی اندازه ای قرار داده است. خدایا، مرا در سایه خودت و در جوار و پناهت قرار ده، و در ستاد امان خودت و در ستاد پاسداری خودت جای ده).(394)

همین طور مطالعه نمائید: “دعای امام سجاد (ع) در موقع رنج و سختی و هنگامی که اندوهگین بودند

بیشتر بخوانید  ذکر مجرب برای تقویت عزم - دستورالعمل جهت قوی شدن و افزایش اراده

ذکر رفع وحشت - دعای رفع ترس و استرس

دعای رفع وحشت امام رضا (ع)

در دعایی دیگر آمده است که امام رضا (ع)، امام هشتم شیعیان چنین فرموده اند:

در بین طلوع خورشید و در زمان نماز صبح: دست بر سینه ات بگذار و هفتاد بار بگو: یافتاح (ای خداوند گشایش بخش) و دعای زیر را مکرر بخوان:
لا اله الا الله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد، یحیی و یمیت، و یمیت و یحیی، و هو حی لا یموت، بیده الخیر و هو علی کل شی ء قدیر.(397)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 10 =