فرمایشات ائمه معصومین (ع) در خصوص چگونگی دعا کردن جهت برآورده شدن خواسته ها

دعایی که امروز در سایت اذکار و دعاهای مجرب قرآنی اهنوس ohnoos.com برای شما عزیزان قرار دادیم فرمایشات ائمه معصومین (ع) در خصوص چگونگی دعا کردن جهت برآورده شدن خواسته ها می باشد . در ادامه مطلب همراه باشید . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی شما عزیزان . التماس دعا از تک تک شما سروران و بزرگان

فرمایشات ائمه معصومین (ع) در خصوص چگونگی دعا کردن جهت برآورده شدن خواسته ها
فرمایشات ائمه معصومین (ع) در خصوص چگونگی دعا کردن جهت برآورده شدن خواسته ها

فرمایشات ائمه معصومین (ع) در خصوص چگونگی دعا کردن جهت برآورده شدن خواسته ها,نحوه دعا کردن در سخنان پیامبر اکرم (ص),روش صحیح دعا و عبادت از دیدگاه امامان معصوم (ع),برای اجابت خواسته ها و دعاها چگونه دعا کنیم؟

فرمایشات ائمه معصومین (ع) در خصوص چگونگی دعا کردن جهت برآورده شدن خواسته ها

امام صادق علیه السلام: اگر کسی از شما بخواهد دارای حالتی شود که همه خواسته هایش را خداوند برآورد باید از همه مردم ناامید باشد و هیچ امیدی جز خداوند نداشته باشد پس اگر خداوند چنین حالتی را در قلب او بیابد چیزی از خدا نخواهد مگر اینکه برآورد.

(وسائل الشیعه)

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: شخصی به پیغمبر صلی الله علیه و آله عرض کرد دوست دارم دعایم مستجاب شود. حضرت فرمود: خوراک خود را پاک کن و سعی کن حرام وارد شکمت نشود.

امام صادق علیه السلام: هنگام دعا قلب خود را متوجه خدا گردان و چنان گمان داشته باش که خواسته ات در آستانه در حاضر و آماه است.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: دعا کنید در حالی که یقین و اطمینان داشته باشید که دعای شما مستجاب خواهد شد.

امام صادق علیه السلام: مردی از بنی اسرائیل مدت سی و سه سال دعا می کرد و از خدای خود فرزندی پسر می خواست همین که دید دعایش مستجاب نمی شود خطاب به خدا نموده و گفت: خدای نمی دانم من از تو خیلی دورم که صدای مرا نمی شنوی یا با این که نزدیکی و می شنوی در عین حال پاسخم نمی دهی. در این هنگام کسی به خواب او آمده گفت: سر مستجاب نشدن دعایت این است که بد زبانی می کنی و در حال دعا قلبت آشفته و ناپاک است و نیتت ناشایسته و ناجور اگر می خواهی دعایت مستجاب شود این سه عیب را از خود دور کن. یعنی خوش زبان باش و قبلت را پاک و پاکیزه نموده قلبا از خدا بترس و بپرهیز و نیتت را سالم نما (خوشبین و امیدوار به رحمت خدا باش). پس از این جریان آن مرد تصمیم گرفت به سفارش ها عمل کند. اتفاقا در نتیجه عمل به آن دستورها خداوند پسری به او مرحمت نمود.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: خداوند مستجاب نکند دعای کسی را که دلش پریشان است و نداند چه می گوید.

*********************************************************************

بازنشر : سایت اهنوس بزرگترین مرجع اذکار و ادعیه و ختومات قرآنی و مجرب

بیشتر بخوانید  دعای مجرب برای رفع نحسی های روز هفته

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + سه =