مهمترین آثار و نشانه ها و علامت های گنج و دفینه

مهمترین آثار و نشانه ها و علامت های گنج و دفینه

 

مفهوم نشانه های دفینه
مفهوم نشانه های دفینه

 

 

بعضی عزیزان در مورد انواع نشانه های دفینه و مفهومشون سوالاتی داشتند که تو این پست سعی کردم تا جاییکه بتونم مطالبی رو قرار بدم. امیدوارم مفید واقع بشه. 

نشانه عقاب

چندين جوغن بر روی يک سنگ يا صخره متحرک ديديد . مثل سنگی در زمين کشاورزی يا بيابان که قابل حرکت باشد نشانه چندين قبر است که در همان حوالی موجود است قبرها را مثل شکل بالا پيدا می کنيد و بعد از پيدا کردن اولين قبر بقيه قبرها رو به عقب هستند برای پيدا کردن فاصله بين قبرها نيز بايد فاصله بين جوغن ها را اندازه گيری کرده و هر يک سانتيمتر را يک متر محاسبه کنيد.اگر يک جوغن روی يک صخره ديديد که يک خط به آن جوغن وصل بود نشانه قبر يک فرد بلند مرتبه است . فاصله بين نشانه تا قبر را مثل شکل بالا محاسبه می کنيم.

علامت کوزه

اگر شکل يک کوزه را به اين طريق ديديد که روی سنگ حکاکی شده طول کوزه را اندازه بگيريد و برای هر سانتيمتر يک متر رو به دهانه کوزه برويد هدف در زير زمين است.

علامت سنگ آسياب

زير سنگ را بررسی کنيد تا 2 متری زيرش را نگاه کنيد. البته بهتر است سوراخ وسط سنگ آسياب را اندازه گيری کنيد هر سانتيمتر را می توانيد يک متر حساب کنيد. سنگ آسياب نماد گنج است اگر زير خاک باشد آخرين علامت است. اگر سنگ آسياب در سطح زمين باشد نماد گنج نيست.

علامت چکمه 

اين نماد در اکثر حفاری ها به چشم ميخورد و جايی که اين نماد ديده ميشود به شما مسير را نشان ميدهد و بايد از مسيری که به سمت پايين ميرفتيم را دست نگه داشته و به سمت نوک چکمه به جلو پيش برويم و معمولا اندازه ای که چکمه يا پای سنگی به ما ميدهد بيشتر از 3 متر نميباشد و شما را به هدف نزديک ميکند . در اکثر مواقع آثار دومی که بعد از چکمه به چشم ميخورد چراغ پيسوز است.

نشانه شتر

چنانچه در کنار و پهلوی کوه يا تپه ای و به موازات آن نشانه شتر نشسته اي را يافتيد که سر آن کمی متمايل به پايين قرار داشت، بايد در مسير نگاه شتر کمی جلوتر از خود نشانه، سنگی را بيابيد که بر روی آن آبراهه اي کج يا کانالی حکاکی شده باشد. سنگ را برداشته و زير آن را بکاويد تا پله هايی نمايان گردد و در مسير پله ها به پايين ادامه دهيد تا به هدف برسيد. توجه داشته باشيد که اين نوع دفينه ها معمولا دارای تله و نيز سر باری (سر مال) بوده و بايد به علائمی که در عمق 1/5 تا 2/5 متري به آنها برخورد می نماييد، کاملا دقت کنيد تا اسير تله نگرديد يا اينکه از سربار آن عبور ننماييد (سربار و خود دفينه شتر در عمق حدود 4 الی 4/5 متری قرار دارد) و اينکه دفينه شتر فقط طلا می باشد!

نکته آخر اينکه نبايد اين مورد را با موارد ديگر اشتباه بگيريد، چرا که اگر سر شتر کمی متمايل به بالا يا بر گشته به پشت باشد يا اينکه بر روی قله و سر تپه نشسته باشد و … مکان دفينه فرق دارد. 

 

بیشتر بخوانید  دعای بستن زبان دشمن و دعای بستن زبان شوهر مجرب

برگرفته از سایت دعاگو 

درباره ی سید کریم سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 1 =