آیات و دعاهای مجرب جهت افزایش مهر و محبت بین زوجین

آیات و دعاهای مجرب جهت افزایش مهر و محبت بین زوجین

در این پست از سایت اهنوس آیات و دعاهای مجرب جهت افزایش مهر و محبت بین زوجین را قرار دادایم برای جلب مهر و محبت شدید و بیقرای معشوق و احضار شدید محبت از راه دور و نرم کردن قلب همسر و جهت اينكه كسی را به مهر و محبت خود متمايل نمائيم بگونه ای كه دوری ما را تحمل ننمايد و ما را عميقا دوست بدارد و برای افزایش مهر و محبت و عشق علاقه همسرتان نسبت به شما.

 

 آیات قرآنی جهت زیاد شدن مهر و محبت زوجین, ادعیه قوی برای جلب نظر دیگران و مهر و محبت پرخیر, اذکار و ادعیه مجرب و سریع الاجابه جهت مهر و محبت, ایجاد مهر و محبت عشق و علاقه از راه دور, ایجاد مهر و محبت،عشق آتشین و وابستگی, برای زیاد شدن مهر و محبت مطلوب,بهترین دعا جهت جلب مهر و محبت, بهترین دعاهای مهر و محبت , دعاهای محبت آسان, دعای مجرب و سریع الاجابه افزایش مهر و محبت

دعای فزایش مهر و محبت:

 برای زیاد شدن مهر و محبت مطلوب به همان نیت هفت مرتبه سوره نصر را بر روی هفت دانه فلفل سیاه بخواند و سپس آنها را یک به یک در آتش بیاندازداین عمل برای افزایش مهر محبت میان زن و شوهر بسیار موثر می باشند.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ ﴿١﴾ وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا ﴿٢﴾ فَسَبِّحْ بِحَمِْ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا ﴿٣﴾.

دعای جلب محبت و مسخر کردن:

دعای زیر را بر كاغذ سفید بدون خط بنويسید و در ميان بالش یا زیر سر قرار دهید و زوجین سر بر آن قرار دهند، چنان صلح و مهر و محبت در ميان انها پيدا می شود كه هرگز خصومت یا کدورتی در ميان آنها پيدا نمی شود و روز به روز مهر و محبت در ميان انها بيشتر خواهد شودان شاء الله.

آیه ۷ سـوره مائـده وَاذْكُرُواْ نِعْمَةَ اللّهِ عَلَيْكُمْ وَمِيثَاقَهُ الَّذِي وَاثَقَكُم بِهِ إِذْ قُلْتُمْ سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا وَاتَّقُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ

دعا جهت افزای مهر و محبت بین زوجین:

جهت رفع ناراحتی و ایجاد مهر و محبت و علاقه  و عشق بی پایان بین زن و شوهر این دعا را در کاغذ بی خط بنویسید و در چهار گوشه خانهبگذارید و سپس این دعا را بخواند مهر و محبت بین زوجین  افزایش خواهد یافت.

آیات 87 الی 89 سوره زخرف:وَلَئِنْ سَأَلْتَهُمْ مَنْ خَلَقَهُمْ لَيَقُولُنَّ اللَّهُ فَأَنَّى يُؤْفَكُونَ ﴿۸۷﴾ وَقِيلِهِ يَا رَبِّ إِنَّ هَؤُلَاءِ قَوْمٌ لَا يُؤْمِنُونَ ﴿۸۸﴾ فَاصْفَحْ عَنْهُمْ وَقُلْ سَلَامٌ فَسَوْفَ يَعْلَمُونَ ﴿۸۹﴾

دعای ایجاد مهر و محبت زلیخا:

دعای مهر و محبت زلیخا برای تسخیر قلوب و افزایش محبت خلایق کاربرد دارد و اگر با اعتقاد و ایمان قلبی خوانده و نوشته و انجام گردد تاثیرات فوریه و مجربه دارد. دعای معروف به دعای زلیخا این است :

اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ.

دعای الفت محبت بین زن و شوهر:

اگر بین زن و شوهر رابطه خوبی برقرار نیست و کینه و کدورت در میانشان حکم فرماست باید نسخه زیر را با جوهر روحانی در کاغذ زرد یا سفید بدون خط بنویسیدو همراه خود داشته باشید .که رابطه این دو نفر مانند یوسف و زلیخا می شود.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ وَلَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوًا أَحَدٌ ۱۴۱۱و ۲۱۱۱ طط ع ص یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ و الف بین قلوبهم و لکن الله انه عزیز الحکیم.

 

بیشتر بخوانید  دعای قوی تسخیر قلب محبوب و ایجاد محبت

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =