تعبیر خواب گنبد – دیدن گنبد در خواب به چه معنایی است

تعبیر خواب گنبد – دیدن گنبد در خواب به چه معنایی است

در این پست از سایت اهنوس تعبیر خواب گنبد – دیدن گنبد در خواب به چه معنایی است را قرار دادایم در بسیاری از مواقع، خوابها پیغام هایی از سوی ضمیرناخودآگاه هستند و شناخت بسیار عمیقی از ذهنتان به شما خواهند داد. شما در خواب نمادهایی را خواهید دید که دارای معنا هستند و با یادگیری نحوه تعبیر آنها، خواهید توانست زندگی خود در بیداری را نیز بهبود بخشید. همچنین خواب یک راه ارتباطی با ضمیر ناخودآگاه است پس به خاطر آوردن و یادگیری نحوه تعبیر آن، گامی بزرگ در جهت شناخت ضمیر ناخودآگاهتان خواهد بود.

 

تعبیر خواب گنبد طلایی,تعبیر خواب گنبد امام رضا,تعبیر خواب گنبد امام حسین,تعبیر خواب گنبد و گلدسته,تعبیر خواب گنبد مسجد,تعبیر خواب گنبد امام رضا علیه السلام,تعبیر خواب گنبد حضرت ابوالفضل,تعبیر خواب گنبد امام علی,تعبیر خواب گنبد طلا,تعبیر خواب گنبد و گلدسته طلایی,تعبیر خواب گنبد حضرت معصومه,تعبیر خواب گنبد خضرا,تعبیر خواب گنبد امام موسی کاظم,تعبیر خواب گنبد امام حسین,تعبیر خواب گنبد امام رضا دیدن

ابن‌سیرین گویـد:

دیـدن گنبد درخواب، دلـیل زناست. اگـر در خواب گنبـدی پـاکیزه بینـد، دلیل است زنی خوبروی بخواهد.

منـوچهر مـطیعی گویـد:

امـروز چون گنبد را فـقط در زیـارتگاه ها و اماکن مذهبی مـی بـینیم دیـدن گنبـد در خواب بازتاب حالت خاصی است از روحانیت و اعتقادات مذهبی که در هر یک از ما به نحوی جلوه می‌کنـد. کلا اگـر در خواب گنبدی ببینیم طوری غمین و اندوهگین می شویم که بـه دل جوئی و محبت دیگران نیاز پیـدا می کنیم. ایـن نیز غمی است کـه از روحانیت جدا نیست. دیـده ایـد که عامه مردم به وقت برخورد با گرفتاری ها و غم ها و مشکلات نذر و نیاز می‌کنند یا توسل می جویند

حضرت دانیال گوید:

دیدن گنید در خواب تصـویری است از هـمین نـوع گرفتاری ها لحظاتی پیش می‌آید که انسان دل گرفتـه و غم زده تـرجیح می‌دهد در یک زیارتگاه باشد و گریه کند. حتی فقط گریستن او را تسکین نمی‌دهد. دیدن گنبد در خواب گویـای چنین حالتی است که غم نیست و شادی هم نمی‌توانـد باشد بـل کـه دل گرفتگی است. اگر گنبدی را از فاصله دور در خواب ببینیـد بـه یک سفر زیارتی می رویـد و اگر در جائی باشید که سقف آن گنبد داشته باشد کسی از شما دل جوئی می‌کند.

آنلی‌بیتون گوید:

۱ـ اگـر خواب ببینیـد از روی گنبـد ساختمانی به منظره غریبی چشم دوختـه ایـد، علامت آن است کـه تغییر خوشایندی در زنـدگی پـدید می‌آیـد و میـان بیگانگان به مقامی افتخارآمیز دست می‌یابید.2ـ اگـر در خـواب از فاصله دوری گنبدی ببینید، نشانه آن است کـه هـرگز بـه انتهای جاده آرزوها نمی رسید.

 

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب قایق سواری روی آب – تعبیر پارو زدن قایق در دریا

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + پانزده =