تعبیر خواب زعفران – دیدن زعفران در خواب به چه معنایی است

تعبیر خواب زعفران – دیدن زعفران در خواب به چه معنایی است

در این پست از سایت اهنوس تعبیر خواب زعفران – دیدن زعفران در خواب به چه معنایی است را قرار دادایم یک نکته که باید توجه ویژه ای به آن لحاظ کنید این است که خوابها معمولا نمادین هستند. درحقیقت حتی زمانی که یک فرد مشخص را در خواب میبینید، منظور از آن، خود آن فرد نیست. بلکه آن فرد نمادی از یک یا چند ویژگی یا وضعیت خاص، در ذهن شماست.بسیاری از افراد خوابی میبینند و پس از آن به شدت وحشت میکنند زیرا باور دارند خوابها همواره از حقیقت و آینده میگویند حال آنکه در خوابهای شما، همه چیز بصورت نمادین است پس نباید با تفسیر غلط، باعث ترس خود شوید.

تعبیر خواب زعفران خشک,تعبیر خواب زعفران دم کرده,تعبیر خواب زعفران خریدن,تعبیر خواب زعفران چیدن,تعبیر خواب زعفران برای دختر مجرد,تعبیر خواب زعفران هدیه گرفتن,تعبیر خواب زعفران امام صادق,تعبیر خواب زعفران خوردن,تعبیر خواب زعفران برای زن باردار,تعبیر خواب زعفران کاشتن,تعبیر خواب زعفران تازه,تعبیر خواب زعفران برای زن باردار ,تعبیر خواب زعفران گرفتن از مرده,تعبیر خواب زعفران روی برنج,تعبیر خواب زعفران فروختن

ابن‌سیرین گویـد:

اگـر کسی بیند زعفران با خودداشت، دلـیل کـه مردمـان به قدر آن وی را مدح و ثنا گویـد، خاصه چون بیند زعفران ناسوده است. اگـر بینـد کـه زعـفران خـورد مـی‌کرد دلـیل که بیمـار شود، اگـر بیند زعفران بـر جامه یابر تـن او بمالند، دلـیل بـر بیماری است، اگــر بینــد که رنگ زعفران از تـن بشست، دلیل که از بیماری شفا یابد.

ابـراهیم کرمـانی گوید:

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب بهار- دیدن بهار در خواب به چه معنایی است

اگر بیند زعفران ناکوفته بخریدیـا کسی بـه وی داد، دلیل است زنـی توانگر بخواهد.اگـر کسی جامه یـا تـن بـه زعـفران زرد کند، بیمـاریو غم و انـدوه اسـت، اگـر بینـد کـه زعـفران می خـورد هـمین دلـیل کنـد اگـر بینـد بـه خروارها داشت دلیل است او را نـی گویـد  عطر زعفران در خواب نیکوترین چهره دیدن زعفران است چه که اگـردر خواب احساس کنید کـه بوی عطر زعفران به مشامتان می رسد نشان آن است کــه شما را بـه بـزرگی و نیکی می ستایند و ایـن در صورتی است کـه خـود زعفران را نبینید چـون اگـر زعـفران را ببینیـد عطر آن تـحت تـاثیر رنگش قـرار می‌گیرد. دیدن رنگ زعفران در خواب خوب نیست به خصـوص اگـر بـر لباس باشد. زعفران روی بـرنج پخته نیکو است مشروط بـر آن که زیـاد نباشد.

یوسف نبی (علیه‌السلام) گوید:

اگـر در خواب دیـدید که لباس شما رنگ زرد دارد و ایـن زردی از زعفران است بیمار می‌شوید یـا پشت سرتان بـد می گوینـد و احیـانا بـه شـما اتهـام مـی زننـد ولـی اگـر لکه زعفران را بزداییــد و پــاک کنیـد نیکـو اسـت. اگـر بیمـار باشـید شـفا می‌یابیـد و چنانچـه مـتهم شـده باشید رفع اتهام مـی‌گردد. زعـفران زیـاد، ثـروت اسـت و انـدک آن غم و رنــج اسـت. سـاییدن زعـفران بـرای زنـان غـم و انـدوه و دعــوای خــانوادگی اسـت ولـی بـرای مـردان آن قـدر هـا بـد نیسـت که برای زنان. در مجموع دیدن زعفران در خــواب خـوب نیسـت مـگر آن کـه عـطر آن را احسـاس کنیـد یـا بـویی کـه فـکر کنیـد مربـوط بـه زعفران است.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب خودکار و نوشتن با خودکار – هدیه گرفتن خودکار در خواب نشانه چیست

آنلی‌بیتون گوید:

۱ــ دیدن زعفران در خواب، نشانه آن است که بـه امیدهایی واهی دل خواهید بست، زیرا تمام امیـدهای شما را پنهانی نقش بر آب خواهند ساخت.نوشیدن چایی که با زعفران دم شده است، علامت آن است که مشاجرات و اختلافات بین اعضای خانواده شما ادامه خواهد داشت.

 

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *