تعبیر خواب بهار- دیدن بهار در خواب به چه معنایی است

تعبیر خواب بهار- دیدن بهار در خواب به چه معنایی است

در این پست از سایت اهنوس تعبیر خواب بهار– دیدن بهار در خواب به چه معنایی است را قرار دادایم اول از همه باید گفت خوابهای افراد، معمولا به شدت روی گذشته یا اتفاقات روزمره زندگی آنها متمرکز است و آنقدرها هم که فکر میکنید، ارزش بررسی و تحلیل ندارند. مگر اینکه سطح هوشیاری خود را افزایش داده باشید و مثلا قابلیتهایی مانند Remote View را کسب کنید و حساسیت خود را به دریافت اطلاعات از ماتریس اطلاعات جهان آفرینش افزایش دهید. و صد البته با تمرینهایی امکان افزایش توان شما در این ادراکات وجود دارد.اما برخیها باور دارند که خوابها بصورت عادی و همواره میتوانند از آینده نیز چیزهایی بگویند.

تعبیر خواب بهار- دیدن بهار در خواب به چه معنایی است
تعبیر خواب بهار- دیدن بهار در خواب به چه معنایی است

تعبیر خواب بهار نارنج,تعبیر خواب بهار در زمستان,تعبیر خواب بهار شدن,تعبیر خواب بهار و شکوفه,تعبیر خواب بهار برای دختر مجرد,تعبیر خواب بهار نارنج چیدن,تعبیر خواب بهار نارنج برای دختر مجرد,تعبیر خواب بهار در پاییز,تعبیر خواب بهار در تابستان,تعبیر خواب بهار لیمو,تعبیر خواب بهار از امام صادق,تعبیر خواب بهار زیبا,تعبیر خواب بهار ابن سیرین,تعبیر خواب بهار امام صادق,تعبیر خواب بهار خوب

ابن‌سیرین گوید:

بهـار در وقت بهار پادشاه است. اگر به خواب بیند که فصــل بهـار اسـت و هـوا نامعتـدل، چنانکـه از گـرمی و سـردی مردمـان را مضـرت و رنـج رسید، دلیل که اهل آن دیـار را زا پادشـاه رنـج و مضـرت رسد. اگر بیند هوا معتـدل اسـت و چنـان خـرم گشـته از گـل و شکوفه، و مـردم را هـیچ رنـج و مضـرت نبـود، دلـیل کـه مـردم آن دیـار را از پادشـاه خـیر و مـنفعت رسـد. اگـر بهـار را بـه
وقــت خـود بـه اعتـدال بینـد، دلـیل جـاه و عـز و رفـعت است و مردم عامه را از پادشاه، قوت ونصرت است و دلـیل انصـاف پادشـاه است و تاویل فصل پاییز همین است.

منوچهر مطیعی گوید:

بهـار، طبیعت در نهایت اعتـدال است و بایـد هم چنین باشد. حال اگـر ایـن طور نبود خلاف طبیعت چیزی شده و حادثه‌ای اتفاق افتاده. چنانچه در خواب احساس کنیم بهار است ولی هوا گرم است و دمای بسیار دارد یا چنان سرد است که در خواب می لرزیم خوب نیست و گویـای دگرگونی تند و حاد می باشد در زندگی بیننده خواب. در عالم خواب دیـدن بهار و اعتدال طبیعی در بطن طبیعت نیکو است و بـرای بیننده خواب مبشر تعادل یـا بهبود زنـدگی است. چنانچه بیمار باشید و در خواب بهار را ببینید یـا بـاغی را ببینیـد که پر گل و ریحان است و احساس کنید که همه ایـن خوبی ها بـه مناسبت بهار ایجاد شده نوید بهبود شماست و بی تردید از بیماری شفا خواهید یـافت. بهـار راسا در خواب دیدنی نیست اما می توانید جلوه بهار ار در اشیا و گیاهان و آب و باد و خاک و کوهستان ببینید که این نیکو است و بشارت خوبی. اگر جلوه بهار را مثلا در باغ ببینیـد و حس کنید بهار است اما نقصی در آن باشد در راه تامین نیک بختی شما مانعی به وجود می‌آید. روی هم رفته دیـدن جلوه های بهاری نویـد آینده است و خوش بـینی در برخورد بـا پیروزی هایی که بـر مبنـای حسن نیت حاصل می‌گردد.

آنلی‌بیتون گوید:

۱ــ اگر واب ببینید فصل بهار در پـیش رو است، نشانه آن است که دوستانی شاد و وظایفی دلپذیر خواهید داشت.

۲ـ اگـر خواب ببینید برای نقشه های خودتان زندگی دیگران را بـه خطر انداخته اید،‌ نشانه آن است که می کوشید از راههای غیرقانونی و نادرست ثروتی گرد آورید.

 

بیشتر بخوانید  عوامل تاثیر گذار در شکل گیری رویای - صادقه و کاذبه چیست

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + نوزده =