تعویذی مجرب برای دفع خطرات بلا ها و سختی ها

در این پست از سایت اهنوس به شما عزیزان تعویذی مجرب برای دفع خطرات بلا ها و سختی ها را می آموزیم که باعث می شود از شر و سختی ها، بلا ها و گرفتاری ها، مشکلات و تلخی های روزگار در امان باشید. مثل همیشه متن کامل این دعا را در ادامه بیاموزید که ان شاء الله نتیجه می گیرید.

تعویذی مجرب برای دفع خطرات بلا ها و سختی ها
تعویذی مجرب برای دفع خطرات بلا ها و سختی ها

تعویذی مجرب برای دفع خطرات بلا ها و سختی ها,تعویذ برای محبت,تعویذ برای محبت شدید,تعویذ برای جلب محبت,تعویذ قوی برای محبت,تعویذ محبت,تعویذ محبت شدید,تعویذ محبت قوی,تعویذ محبت از راه دور,تعویذ محبت بین زن و شوهر,تعويذ محبت,تعویذ جلب محبت

تعویذی مجرب برای دفع خطرات بلا ها و سختی ها

سَعْد بِنِ مُحَمَّد بِنِ الفراء – حُسَیْن بِنِ مُحَمَّد بِنِ الجواد (در زیارتگاه حضرت امام جَعْفَر صادِق عَلَیْهِ السَّلَام، روز جمعه 22 ج 2، در جامعین) (173) – سعید بِنِ أَبِی الفتح بِنِ الحَسَن قُمِّی (مقیم شهر واسِط):

بیماری سختی دچار شدم که پزشکان را درمانده ساخت. پدرم مرا به بیمارستان برد. پزشکان و سرپرست ایشان گرد آمدند و در اندیشه شدند.

همگی گفتند:

این بیماری را جز خدا بهبود نمی بخشد. با دل شکسته و سینه ی به تنگ آمده بازگشتم. یکی از نوشته های پدرم رَحِمَهُ اللَّه را برداشتم؛ دیدم پشت آن نوشته بود:

امام صادِق عَلَیْهِ السَّلَام از طریق پدران خویش از رسول گرامی صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّم نقل می کند که: «هر که دچار بیماری شد و در پی نماز صبح چهل بار این دعا را خواند:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ. الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِینَ (تا آخر سوره ی حمد) حَسْبُنَا اللَّهُ

وَ نِعْمَ الْوَکِیلُ تَبَارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخالِقِینَ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ

و بر محل درد دست کشید، خداوند متعال او را بهبود خواهد داد.»

تا هنگام صبح صبر کردم با طلوع سپیده نماز گزاردم و همان جا نشستم.

چهل مرتبه دعا را خواندم و بر محل درد دست کشیدم. خداوند آن درد را از من زدود. از بیم بازگشت درد، در جای خود نشستم.

سه روز گذشت. پس از آن، به پدرم خبر دادم. خدای را سپاس گفت و موضوع را با یکی از پزشکان – که مسلمان نبود – مَطَرح ساخت. طبیب به عیادت من آمد و خود بهبود را دید. داستان را بدو گفتم. شهادتین بر زبان آورد و مسلمانی شایسته شد.

بیشتر بخوانید  تعویذ سریع الاجابه باطل کردن سحر و طلسم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 9 =