دعای کاریابی و رفع مشکلات مربوط به شغل سریع الاثر

در این مطلب از اهنوس به شما عزیزان دعای کاریابی و رفع مشکلات مربوط به شغل سریع الاثر را می آموزیم که سبب می شود در صورتی که درگیر بدهی، گرفتاری های مالی و همین طور دغدغده های ریز و درشت هستید از این وضعیت عبور کنید. همین طور روزی تان نیز بیشتر شود.

دعای کاریابی و رفع مشکلات مربوط به شغل سریع الاثر
دعای کاریابی و رفع مشکلات مربوط به شغل سریع الاثر

دعای کاریابی و رفع مشکلات مربوط به شغل سریع الاثر,دعای شغل,دعای شغل خوب,دعای شغل حضرت یوسف,دعای شغل یابی,دعای شغل و کار,دعای شغل یافتن,دعای شغل پیداکردن,دعاي شغل,دعا شغل خوب,دعا شغل,دعای یافتن شغل خوب,دعای پیداکردن شغل خوب

دعای کاریابی و رفع مشکلات مربوط به شغل سریع الاثر

از امام صادق (ع) روايت است كه هر كه اين دعا را دو ماه متوالي روزي 100 بار بخواند خداوند گنجي از مال يا گنجي از علم به او عطا كند:( استغفرالله الذي لااله الا هوالحي القيوم بديع السموات و الارض من جميع ظلمي و اسرافي علي نفسي و اتوب اليه)

بعد از نماز صبح پيش از سخن گفتن با كسي آيه 10 سوره كهف را:( فسيكفيكهم الله و هو السميع العليم) 7 مرتبه بخوانيد. روزي فراوان و حلال نصيبش مي شود .

” سوره يوسف را بنويسد و شب هنگام از خانه خارج گشته و در شکاف ديواری پنهان کند و موقع برگشتن به پشت سر خود نگاه نکند  بعد از سه روز او را برای شغلی دعوت کنند و مشغول گردد.”

در نوشتن آيات طهارت و وضو داشتن رعايت گردد  , قلم و کاغذ غصبی و نجس نباشد .ديواری که کاغذ در آن پنهان ميشود غصبی و ناپاک نباشد . موقع برگشتن به هيچ وجه نبايد به پشت سر نگاه کرد.

بیشتر بخوانید  دعای تضمینی پیدا شدن شغل و برطرف شدن مشکلات مالی ( ۱۰۰% مجرب)

دیوار غصبی دیوار خانه یا کلاْ ملکی است که غصب شده باشد یعنی مثلاْ ساکن فعلی آن ملک را غصب نموده باشد.

مورد دوم اینکه سوره یوسف را نمی توان در دیوار خانه خود پنهان نمود و حتماْ باید دیوار ملک دیگری باشد.

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 1 =