تفسیر و تعبیر خواب انجیر – تعبیر خواب خوردن انجیر

تفسیر و تعبیر خواب انجیر – تعبیر خواب خوردن انجیر

در این پست از سایت اهنوس تفسیر و تعبیر خواب انجیر – تعبیر خواب خوردن انجیر  را قرار دادایم ضمیر ناخودآگاه شما، از خوابها به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با ضمیر خودآگاه شما استفاده میکند. اگر اتفاق خاصی در صبح رخ دهد و شما نتوانید به خوبی در برابر آن واکنش نشان دهید، این مساله ممکن است به شکل کاملا متفاوتی به خواب شما کشیده شود.این بدین معناست که منظور ضمیر ناخودآگاه شما از افراد ظاهر شده در خوابتان، لزوما همان افراد نیستند. بلکه ضمیر ناخودآگاه، هر فرد را نماد یک یا چند ویژگی یا مورد خاص دانسته و از آنها برای بیان نمادین منظور خود استفاده میکند.

تفسیر و تعبیر خواب انجیر - تعبیر خواب خوردن انجیر
تفسیر و تعبیر خواب انجیر – تعبیر خواب خوردن انجیر

تعبیر خواب انجیر سیاه,تعبیر خواب انجیر از حضرت یوسف,تعبیر خواب انجیر چیدن,تعبیر خواب انجیر امام صادق,تعبیر خواب انجیر تازه,تعبیر خواب انجیر خوردن,تعبیر خواب انجیر سبز,تعبیر خواب انجیر خشک,تعبیر خواب انجیر و جنسیت جنین,تعبیر خواب انجیر زرد,تعبیر خواب انجیر قرمز,تعبیر خواب انجیر سفید,تعبیر خواب انجیر شیرین خوردن,تعبیر خواب انجیر خشک ابن سیرین,تعبیر خواب انجیر برای زن باردار

ابن‌سیرین گوید:

خـوردن انـجیر درخـواب اگـر وقـتش بـود. اگـر بـی وقت بـد بـود اگـر بینـد انـجیر هـمی خویـد و یـا جمـع می‌کرد یـا کسی بـدو بخشید، دلـیل اسـت که غم و اندوه بدو رسد و باشـد کـه کـاری کنـد کـه از آن پشمیانی خورد.

ابراهیم کرمانی گوید:

انجیر زرد بـه خـواب دیـدن و خوردن، دلـیل بیمـاری است و انجیر سیاه، دلـیل بــر غم و انـدوه و انجیر سبز بـه وقـت خـود چـون بـه طعم شیرین است زیانی ندارد.

منوچهر مطیعی گوید:

در نفـایس الفنـون نوشـته شـده انـجیر در خـواب نیکـو اسـت و رزق و روزی حلالی اسـت کــه نصـیب بیننـده رویـا می‌شود و بــرگ انـجیر اندیشـه و خرد اسـت. ابن‌سیرین اعتقـاد دارد انـجیر در خـواب نیکـو نیست چـه در فصـل باشد و چه بـد هنگــام کـه اگـر ببینیـد انـجیر می‌خوریـد یـا جمـع می‌کنیـد زیـانی بـه شـما می رسـد و کـاری انجام می‌دهیـد که نـدامت و شـماتت بـه دنبـال دارد. چنـد معبـر دیـگر نـیز در مواردی انجیر را بیمـاری دانسته انـد بخصـوص انـجیر زرد و لهیـده ولـی اعتقـاد نگارنـده ایـن است که انجیر چون از میوه هـای تقـدیس شـده اسـت و در مـذاهب توحیـدی از آن بـه نـیکی نـام بـرده شده در خـواب دیـدن آن نیکـو اسـت ولی معبـر بایـد جهـات مختلـف و رابطـه آن را با چیزهای دیگر در خواب دیده می‌شود مورد توجه قرار دهـد. انـجیر سـیاه نشانه غم است و اندوه انجیر سبز و شـیرین بـی اثر می باشد. به هر حال از دیدن انجیر در خواب بیمنـاک و نـگران نباشـید کـه نیکـو اسـت.

لیلابرایت می‌گوید:
دیـدن انـجیر در خواب، نشانه‏ى آن اسـت کـه بـا دیـگران روابـط خوبى خواهیـد داشت. دیـدن بــرگ انـجیر در خـواب، نشـانه‏ى آن اسـت کـه فـرد بـا ایمانى هستید. اگر در خواب ببینید که مشغول چیدن انجیر هستید، بدین معنا است که براى رسیدن به هدفتان تلاش کرده و موفق مى‏شوید.

اچ میلر می‌گوید:

اگـر دخترى خـواب درخت انجیر را ببیند، نشانه‏ى آن است کـه بـا فـرد مــهمى پیمـان ازدواج مى‏بنـدد. اگـر در خـواب ببینیـد کـه فصـل انـجیر نیست و شما انجیر زرد مى‏خوریـد، بـه ایـن معنـا اسـت کـه احتمـالا بیمـار مى‏شوید.

 

بیشتر بخوانید  نماز هفت بانو - نماز بخت گشایی - گشایش بخت فوری و تضمینی و ازدواج

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 16 =