تفسیر و تعبیر خواب باران – تعبیر خواب باران امدن

تفسیر و تعبیر خواب باران – تعبیر خواب باران امدن

در این پست از سایت اهنوس تفسیر و تعبیر خواب باران – تعبیر خواب باران امدن را قرار دادایم مردم معمولا علاقمند به بخش اسرار آمیز خوابها هستند ! موضوعاتی مانند تعبیر خواب و خبردهی خوابها از آینده و موضوعات این چنینی، بیشتر حجم دغدغه عموم نسبت به خواب را تشکیل میدهد. هرچند ورود به این بخش ها هم بسیار زیبا و عالی است و قبلا در مقالات مختلفی درباره آنها حرف زده شده، اما حقیقت این است که متاسفانه اکثریت افرادی که به شدت به دنبال تعبیر خواب هستند، اطلاعات و دانش کافی را نداشته و فقط سعی در تعبیر کورکورانه خوابهای خود، بر اساس شنیده های خود را دارند. بدیهی است اینکه فقط شنیده ها یا کتاب هایی برای تعبیر خواب های خود داشته باشید، و بر اساس آن کل تعبیرها را انجام دهید، کاملا بی فایده و احمقانه است و در اصل شما باید با شناخت بیشتر خود و مطالعات بیشتر، خودتان بتوانید به حقیقت این علم دست یابید.

 

تعبیر خواب باران شدید,تعبیر خواب باران در تابستان,تعبیر خواب باران برای دختر مجرد,تعبیر خواب باران امام صادق,تعبیر خواب باران یوسف پیامبر,تعبیر خواب باران در خانه,تعبیر خواب باران شدید و سیل,تعبیر خواب باران شدید برای زن متاهل,تعبیر خواب باران شدید در شب,تعبیر خواب باران زیاد,تعبیر خواب باران نم نم,تعبیر خواب باران در حیاط خانه,تعبیر خواب باران و رعد و برق,تعبیر خواب باران گل آلود,تعبیر خواب باران گلی

حضـرت امـام جـعفر صادق(علیه‌السلام) فرمایـــد:

بـاران درخـواب رحـمت و بـرکت بـود از خـدای تعالی بر بنـدگان چـون عام بـود و بـه همه جا برسد. و خـواب دیـدن بـاران به وقت خویش نیکوتر است به وقتی که مردمــان بـاران خواهنـد بـهتر باشـد. امـا اگـر آن بـاران خاص است، چنانکـه بــر یـک جا بـاران سخت مـی باریـد و جـز آنجا جای دیـگر نباریـد ایـن چـنین، دلـیل کنـد بـر رنـج و بیمـاری بـر اهـل آن موضـع و سختی که بـه ایشـان رسـد. اگـر بینـد کـه بـاران آهسته می بارید، دلـیل کنـد بـر خـیر و مـنفعت اهـل آن موضـع. اگربیند کـه اول سال یـا اول مـاه بـاران باریـد، دلـیل کنـدکه در آن سـال یـا در آن مـاه فـراخی و نعمت زیاد پیدا شود. اگـر بینــد کــه بـاران تـیره و سـخت بـود کـه مـی باریـد، دلیل کند بــر بیماری کـه در آن هـلاک شود.

ابن‌سیرین گوید:

اگـر بـدید کـه باران سخت نـه بـه وقـت خـویش مـی باریـد، دلیل است کــه در آن دیـار، لشکر رنـج و بـلا رسد و اگـر بینـد کـه بـا آب باران مسح مـی‌کرد، دلـیل کـه از تـرس و بـیم ایـمن شـود. اگـر بینـد کـه بـاران بـر سـر وی مـی باریـد، دلـیل بود که به سفر رود و با سود و مـنفعت بازآیــد.اگر بینـد که بـاران بــر سر مردمـان چـون طوفـان مـی بارید، دلیل بود که در آن دیار مرگ مفاجات پـدید آیـد. اگـر بینـد کـه از هـر قـطره بـاران آواز همی‌آیـد، دلیل اسـت عـزت و جـاه او زیـاد شود. اگربینـد بـاران عـظیم می بارید، چنانکه جوی ها از آن روان شد و زیانی بدو نرسید، دلیل که پادشاه تعصب کنـد وشر وی از خـود بـازدارد و اگر بیند از آن جوی ها نتوانست گذشت، دلـیل کـه شر پادشاه از خـود دفع سـازد. اگر بیند که آب از هوا همی‌آید. به کردار باران، دلـیل اسـت کـه عذاب حق تعـالی و بیماری در آن موضع پدید آید.

ابراهیم کرمانی گوید:

اگـر بینـد بـه جـای بـاران انـگبین هـمی باریـد، دلیل که نـعمت و غنیمت در آن دیار بسیار باشد و هر چیز که بینـد کـه از آسمان می بارید تاویلش از جنس آن چیز بـود. اگـر بینـد کـه آب بـاران صـاف و روشـن بـود، دلیل کـه بـر قـدر آن خـیر و راحت بدو رسد. اگر بیند که آب بــاران تـیره و نـاخوش بـود، دلـیل کـه بـر قـدر آن رنـج و بیماری کشد.

 

بیشتر بخوانید  دعای بسیار مجرب جهت گشایش و بازشدن گره ازکار

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =