تفسیر و تعبیر خواب بادکنک – تعبیر خواب بادکنک در آسمان

تفسیر و تعبیر خواب بادکنک – تعبیر خواب بادکنک در آسمان

در این پست از سایت اهنوس تفسیر و تعبیر خواب بادکنک – تعبیر خواب بادکنک در آسمان را قرار دادایم ضمیر ناخودآگاه شما، از خوابها به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با ضمیر خودآگاه شما استفاده میکند. اگر اتفاق خاصی در صبح رخ دهد و شما نتوانید به خوبی در برابر آن واکنش نشان دهید، این مساله ممکن است به شکل کاملا متفاوتی به خواب شما کشیده شود.این بدین معناست که منظور ضمیر ناخودآگاه شما از افراد ظاهر شده در خوابتان، لزوما همان افراد نیستند. بلکه ضمیر ناخودآگاه، هر فرد را نماد یک یا چند ویژگی یا مورد خاص دانسته و از آنها برای بیان نمادین منظور خود استفاده میکند.چگونه میتوان تعبیر یک خواب را فهمید بهترین راه این است که شما ارتباطی را میان آخرین رویدادهایی که در زندگی شما رخ داده اند، و خوابهایی که هر شب میبینید، بیابید تا زبان نمادین ضمیر ناخودآگاه خود را متوجه شوید.

تفسیر و تعبیر خواب بادکنک - تعبیر خواب بادکنک در آسمان
تفسیر و تعبیر خواب بادکنک – تعبیر خواب بادکنک در آسمان

تعبیر خواب بادکنک های رنگی,تعبیر خواب بادکنک از امام صادق,تعبیر خواب بادکنک قرمز,تعبیر خواب بادکنک سفید,تعبیر خواب بادکنک صورتی,تعبیر خواب بادکنک سبز,تعبیر خواب بادکنک خالی,تعبیر خواب بادکنک آبی,تعبیر خواب بادکنک برای زن باردار,تعبیر خواب بادکنک زرد,تعبیر خواب بادکنک سفید برای دختر مجرد,تعبیر خواب بادکنک مشکی,تعبیر خواب بادکنک بازی,تعبیر خواب بادکنک خریدن

منوچهر مطیعی گوید:

اگـر بـادکنک بـزرگ و بـه واقـع یـک بـالن بـود در خواب کـاری اسـت که بزرگ می نماید و شما در خود توانائی انجام آن را نـدارید. چنانچه در خـواب چنین بـالنی را بـه شما دادنـد کاری بـه عظمت و بــزرگی آن بـه شما پیشنهاد می‌شـود کـه می‌توانـد شما را در خـود غــرق کنـد و فــرو ببـرد. چنانچه بـه وسیله آن بـالن از زمین بلند شدید و بـه هـوا رفتیـد بـه شـما می‌گویـد از واقعیـات زندگی دور می‌شوید و تکیه گاهی را از دست می‌دهیـد بـی آن کـه نقطـه اتکا قابل اطمینانی بیابیـد. اگـر در سبد بـالن ایستاده بودیـد، عشقی سر راه شما قـرار مـی‌گیرد کـه بسیار هیجـان انگیز است.اگـر دختر جوانی ببینیـد کـه بـا بـالن پـرواز می‌کنـد بـه مردی شوهر می‌کند که در شهری دور از محل اقامت او خانـه دارد.

ابراهیم کرمانی گوید:

اگـر بـا بـالن بــه دور دستهای آسمان رفتیـد کـه زمـین زیـر پـایتان محـو شد و شما همچنان بـه طـور عمودی بـالا می رفتید بـه هیچوجه خـوب نیست (بـه پـرواز در حرف (پ) نگاه کنید). اگر بیننده خـواب ببیند که سوار بالنی است ولی بالن ناگاه ترکید هـم چنـان نیکـو نیست و شایسته آن است که بیننده خـواب چندی مراقب خـود باشد و از ایجـاد برخـورد هـای تنـد و خشن خـودداری کنـد.اگر بـادکنک کوچک بـود و ترکیـد بیننـده خـواب یکی از انگیزه های عاطفی و احساسی خـود را از دست می‌دهـد. برای دختران و پسران جـوان بیهودگی اولین عشقی است که ملاقات می‌کننـد. اگـر بـالنی را در حـال پـرواز در آسمان دیدید که مـردم بـه تماشـا ایستاده بودنـد هیجـانی عمـومی بـه وجـود می‌آیـد کـه امیـد بـخش است. روی هم رفته
دیدن بالن بد نیست.

آنلی‌بیتون می‌گوید:

دیـدن بـادکنک در خـواب، علامت آن است کـه در صورتی کـه مـراقب سلامت خـود نباشید در آینـده بـا مشکلات زیادی روبرو می‌شوید. اگـر در خواب بچه ها را مشغول بادکردن بادکنک ببینیـد، نشـانه آن است کـه انتظـاری کـه برای رسیدن به آسودگی و فراغت داشته اید، برآورده نمی‌شود.

 

بیشتر بخوانید  دعای مجرب جهت رفع کدورت و محبت - دعا برای بازگشت شخص موردنظر

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 5 =