ختم باز شدن بخت و گره گشایی از کار بسته شده و یافتن شغل خوب

دعایی که در این لحظه از سایت اهنوس قرار دادیم ختم باز شدن بخت و گره گشایی از کار بسته شده و یافتن شغل خوب می باشد . این دعا و ختم برای برآورده شدن حاجت و گشایش کارهای مشکل و سخت و بخت گشایی و ازدواج دختران و پیدا کردن کار و شغل مناسب بسیار موثر و مفید می باشد …

ختم باز شدن بخت و گره گشایی از کار بسته شده و یافتن شغل خوب

ختم باز شدن بخت و گره گشایی از کار بسته شده و یافتن شغل خوب,ختم مجرب بخت گشایی,ختم تضمینی گره گشایی,ختم قوی و معتبر باز شدن بخت,ختم برای پیدا کردن شغل مناسب,ختم کاریابی فوری و سریع,ختم برای مشکل گشایی از کارها

ختم باز شدن بخت و گره گشایی از کار بسته شده و یافتن شغل خوب

به نیت باز شدن بخت گره گشایی از کار بسته شده و بدست اوردن شغل مناسب این ختم بسیار مجرب است.

ابتدا وضو بگیرید و رو به قبله بنشینید و طرف آبی جلوی خود قرار دهید.

ابتدا ۷ بار بسم الله الرحمن الرحیم را تکرار کنید و پس از آن سوره مبارکه یس را قرائت کنیدو هر گاه به کلمه ☀️مبـیـن☀️ رسیدید ۱ بار (آیـه الکرسی) را بخوانید و نکته دیگر اینکه وقتی در ادامه به آیه ☀️سلام قولا من رب الرحیم☀️ رسیدید این آیه را ٧٠ بار تکرار کنید و سپس بقیه سوره را ادامه بدهید.

قابل توجه است قبل از آیه سلام قولا من ربٌ الرحیم ۴بار کلمه مبین تکرارشده است و بعداز ان ۳ کلمه مبین دارد که باید بعد از هر کلمه مبین ایته الکرسی قرائت شود و پس از هر ایته الکرسی به آب بدمید، پس از تمام شدن سوره یس نیز به آب فوت کنید.

سپس یک سوم آب را بنوشید و یک سوم دیگر را به خود بپــاشید و بقیه را به در و دیوار وفرش و اثاث اتاق بپــاشید و یک سوم آخر باید حتما به درب خانه ریخته شود.

ان شاءالله حاجت روا باشید

**********************************************

منبع : سایت اهنوس (مرجع اذکار و ادعیه قرانی)

بیشتر بخوانید  دعا و ختم مجرب برای زیاد شدن محبت و عشق زن و شوهر

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. سلام ممنون از سایت بسیار خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =